بیمارستان زلزله زده اسلام آبادغرب بهار سال آینده تحویل می گردد

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرنگاران/کرمانشاه مسئول پروژه مقام سازی و بهسازی بیمارستان زلزله زده اسلام آبادغرب از خاتمه کار مقام سازی و بهسازی این بیمارستان نهایتا تا خاتمه بهار سال آینده اطلاع داد.

بیمارستان زلزله زده اسلام آبادغرب بهار سال آینده تحویل می گردد

رامین خدادادی در گفت وگو با وبلاگ بهروز، با اشاره به خسارت های بسیار بیمارستان نوساز اسلام آبادغرب در زلزله سال 1396، گفت: خسارت این بیمارستان تازه ساز ذهنیت منفی در مردم استان ایجاد کرد و به همین دلیل کوشش مضاعفی صورت گرفت تا کار مقاوم سازی و بهسازی این بیمارستان با رعایت تمامی استانداردها و با بالاترین سطح کیفیت انجام گیرد.

وی با اشاره به آغاز کار مقاوم سازی این بیمارستان از سال گذشته، گفت: در حال حاضر مرحله مقاوم سازی این بیمارستان پنج طبقه بطور کامل و با بهترین کیفیت اجرا شده و هم اکنون در مرحله تکمیل پروژه و بهسازی آن هستیم.

خدادادی با اشاره به سردی و برودت هوا، گفت: این مسئله قدری کار پروژه را با کُندی روبرو نموده و انجام مواردی مانند نمای ساختمان در این شرایط آب و هوایی امکان پذیر نیست و باید منتظر مساعد شدن شرایط جوی بمانیم.

وی اعلام کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، قطعا کار بهسازی و نمای پروژه نیز نهایتا ظرف سه ماه آینده به انتها می رسید.

این مسئول با بیان اینکه اکیپ فعال در داخل ساختمان بیمارستان مشغول کار هستند، گفت: تمام کوشش ما این است که پروژه را اسفند ماه سال جاری یا فروردین ماه سال آینده تحویل دهیم، اما با توجه به شرایط جوی و سردی هوا این پروژه در بدبینانه ترین حالت انتها بهار سال آینده تحویل می گردد.

خدادادی با اشاره به دشواری های کار بهسازی و مقاوم سازی این بیمارستان، گفت: مقاوم سازی یک پروژه به مراتب از ساخت مجدد آن دشوارتر است، چرا که قدرت مانور برای انجام کار کمتر بوده و مقاوم سازی بخش های مختلف بویژه در بحث لوله های فاضلاب با مسائل عدیده ای همراه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیمارستان زلزله زده اسلام آبادغرب بهار سال آینده تحویل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان زلزله زده اسلام آبادغرب بهار سال آینده تحویل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید