دو کشته در برخورد شاخ به شاخ خودرو پراید با تریلر

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: برخورد شاخ به شاخ خودرو پراید با تریلر در محور ازنا به اراک دو کشته برجای گذاشت.

دو کشته در برخورد شاخ به شاخ خودرو پراید با تریلر

صارم رضایی امروز در جمع وبلاگ بهروز، اظهار کرد: بر اثر برخورد رخ به رخ خودرو پراید با یک دستگاه تریلر در روبروی پمپ بنزین مومن آباد متأسفانه دو تن از هم وطنان عزیزمان در دم جان باختند.

وی توضیح داد: پس از تماس تلفنی با مرکز هماهنگی کنترل عملیات امداد و نجات بلافاصله دو تیم عملیاتی و همچنین خودروست نجات متشکل از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر ازنا درصحنه حاضر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اعلام نمود: به علت شدت برخورد خودرو پراید و گرفتار شدن در زیر تریلر عملیات رهاسازی توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا و با همکاری شهرداری مومن آباد صورت گرفت که هر دو سرنشین پراید پس از 45 دقیقه کوشش بی وقفه با استفاده از ست نجات از لابلای انبوهی از آهن آلات بیرون کشیده شدند.

رضایی افزود: اجساد که یک زن و یک مرد بودند پس از رهاسازی تحویل عوامل شهرداری شهرستان ازنا داده شد وی علت حادثه را بی احتیاطی و خواب آلودگی راننده تریلر بیان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دو کشته در برخورد شاخ به شاخ خودرو پراید با تریلر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو کشته در برخورد شاخ به شاخ خودرو پراید با تریلر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید