راه اندازی 13 ایستگاه خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی سبزوار

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، راه اندازی 13 ایستگاه خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی سبزوار صورت می گیرد.

راه اندازی 13 ایستگاه خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی سبزوار

حسنعلی حبیب پور از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران حرم حضرت رضا (ع) و گردشگران در نوروز 1402 اطلاع داد و اظهار کرد: ستاد خدمات سفر این شهرستان با 10 کمیته اجرایی تشکیل شده و تمامی دستگاه های خدماتی، امدادی، انتظامی و فرهنگی برای پذیرایی از زائران و تسهیل سفر در شهرستان سبزوار از آمادگی کامل برخوردارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سبزوار با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد خدمات سفر این شهرستان ادامه داد: راه اندازی 13 ایستگاه خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی، راه اندازی پایگاه امداد و نجات، پایگاه اورژانس در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی اظهار کرد: بعلاوه برگزاری 3 نمایشگاه صنایع دستی، تجهیز بیش از 40 مرکز آموزشی برای اسکان و تشدید بازرسی ها از اماکن خدماتی در قالب گروههای نظارتی دستگاه های متولی در نوروز 1402 تدبیر شده است.

حبیب پور توضیح داد: ساماندهی مبلمان و نظافت شهری، برطرف نواقص تابلوهای جاده ای، پیش بینی تأمین سوخت مورد احتیاج خودروها در جایگاه های عرضه سوخت، برگزاری آئین های نوروزگاه و استقبال از بهار از دیگر برنامه های نوروزی در شهرستان سبزوار است.

منبع: همگردی

به "راه اندازی 13 ایستگاه خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی سبزوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 13 ایستگاه خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی سبزوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید