شکست گلدن استیت در شب 51 امتیازی کوین دورانت

به گزارش وبلاگ بهروز، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری سه مسابقه پیگیری شد.

شکست گلدن استیت در شب 51 امتیازی کوین دورانت

به گزارش وبلاگ بهروز، در مهمترین بازی امروز تیم تورنتو رپترز موفق شد در خانه در سالن اسکاچی بانک آرنا و در خاتمه وقت اضافه اول با نتیجه 131 بر 129 تیم گلدن استیت واریرز را شکست دهد. به اعتقاد بسیاری این بازی پیش نمایش فینال لیگ NBA سال جاری بود.

برای تورنتو ستاره تیم کووای لنارد 37 امتیاز (بیشترین امتیاز کسب شده او در یک بازی این فصل) و 8 ریباند و پاسکال سیاکام 26 امتیاز (بیشترین امتیاز کسب شده او در یک بازی در دوران ورزشی اش) کسب کردند تا هفتمین پیروزی متوالی تورنتو به دست بیاید. همچنین کایل لوری 10 امتیاز و 12 پاس منجربه گل، سرژ ایباکا 20 امتیاز و دنی گرین 13 امتیاز کسب کردند تا بعد از هشت شکست متوالی مقابل گلدن استیت بالاخره طعم پیروزی را مقابل این تیم بچشند.

بازی تا 45 ثانیه مانده به خاتمه 119 بر 116 به سود رپترز در جریان بود که با دو شوت سه امتیازی موفق کوین دورانت بازی به وقت اضافه کشیده شد. پرتاب سه امتیازی دوم دورانت در حالی وارد سبد شد که 9 ثانیه به خاتمه بازی زمان باقی بود و توسط کووای در فشار دفاعی قرار داشت.

برای گلدن استیت دورانت 51 امتیاز، 11 ریباند و 6 پاس منجربه گل، کلی تامپسون 23 امتیاز و جوناس یربکو 20 امتیاز (که 16 امتیازش مربوط به کوارتر چهارم و وقت اضافه بود) کسب کردند اما در نهایت گلدن استیت برای اولین بار از مارچ 2014 تاکنون مقابل تورنتو شکست را تجربه کند.

کوین دورانت با 51 امتیازی که در این بازی کسب، موفق شد برای اولین بار در سه بازی متوالی حداقل 40 امتیاز کسب کند (دورانت در دو بازی قبلی نیز به ترتیب 49 و 44 امتیاز کسب نموده بود). قبل از کوین دورانت، ستاره اوکلاهاما راسل وستبروک موفق شده بود در فوریه و مارچ 2017 در سه بازی متوالی این کار را انجام دهد. درتاریخ باشگاه گلدن استیت قبل از دورانت فقط استفن کری در فوریه 2016 و در سال های دورتر ویلت چمبرلین و ریک بری موفق به ثبت این رکورد شده اند.

دورانت برای بار ششم در طول دوران ورزشی خود موفق به انجام یک بازی 50 امتیازی می گردد و در سال های اخیر تنها بازیکنی مثل دورانت که موفق شده در سه بازی متوالی حداقل 44 امتیاز کسب کند، کوبی برایانت در سال 2007 است. تیم گلدن استیت در حال حاضر سه بازیکن را در ترکیب خود می بیند که یک بازی 50 امتیازی در این فصل انجام داده اند. تنها تیمی که در تاریخ NBA سه بازیکن مختلف در ترکیب خود با بازی 50 امتیازی داشت، لیکرز فصل 62-1961 بود که الجین بیلور 5 بازی 50 امتیازی و جری وست و رودی لاروسو دو بازی 50 امتیازی داشتند.

نیک نرس سرمربی تورنتو در بازی امروز یک کت آبی روشن اسپرت به تن نموده بود که برای ادای احترام به کرگ ساگر یکی از بزرگترین وبلاگ بهروز NBA بود که در سال 2016 در 65 سالگی درگذشت. هم چنین مایک بابکاک سرمربی تیم هاکی تورنتو مپل لیفز از تماشاگران ویژه این بازی بود.

در دیگر بازی تیم لس آنجلس لیکرز در خانه در سالن استپلس سنتر موفق شد با نتیجه 104 بر 96 ایندیانا پیسرز را شکست دهد. ایندیانا در چند سال گذشته همیشه توسط تیم های لبرون جیمز شکست خورده و این موضوع برای هواداران ایندیانا دیوانه کننده شده است. جیمز با کاوالیرز در دو فصل گذشته ایندیانا را در مرحله پلی آف حذف نموده بود، همچنین در خلال سال های 2012 تا 2014 با تیم میامی نیز بارها ایندیانا را شکست داده بود و این بار با پیراهن لیکرز این کار را انجام داد.

لبرون جیمز موفق شد 38 امتیاز، 9 ریباند و 7 پاس منجر به گل کسب کند و با 12 امتیازی که در پنج دقیقه خاتمهی بازی در کوارتر چهارم به دست آورد یاری شایانی به ثبت دوازدهمین برد لیکرز کرد. برندون اینگرام 14 امتیاز و جاش هارت نیز 13 امتیاز کسب کردند تا روند دو شکست متوالی لیکرز را متوقف سازند.

برای پیسرز دامونتس سابونیس 20 امتیاز و 15 ریباند، بوگدان بوگدانویچ 14 امتیاز و تادیوس یانگ 11 امتیاز کسب کردند اما در نهایت بعد از دو پیروزی متوالی خارج از خانه، در بازی سوم بازنده بودند. ایندیانا برای ششمین بازی متوالی بدون ستاره خود ویکتور اولادیپو مصدوم پای به این مسابقه گذاشت ولی باز هم لیکرز برای پیروزی احتیاج به ستاره خود لبرون جیمز داشت.

لنس استفنسون بازیکن سابق ایندیانا که این فصل به تیم لیکرز پیوسته، 5 دقیقه بازی آرام و بدون امتیاز را پشت سر گذاشت در صورتی که فصل پیش در تمام 82 بازی دور گروهی برای ایندیانا بازی و نمایش قابل قبولی را ارایه نموده بود.

در آخرین بازی نیز تیم ساکرامنتو کینگز در خانه در سالن گلدن وان سنتر با نتیجه 133 بر 121 مغلوب میهمان خود لس آنجلس کلیپرز شد.

برای کلیپرز تبایاس هریس 28 امتیاز و مونترزل هارل 24 امتیاز برای تیم داک ریورز کسب کردند تا روند پیروزی های متوالی کلیپرز در خانه ساکرامنتو به بیش از پنج سال ارتقا یابد. شای گیلجیز الکساندر بازیکن سال اولی کلیپرز 17 امتیاز، دانیلو گالیناری و آوری بردلی 16 امتیاز کسب کردند تا بردهای متوالی در خانه ساکرامنتو به 12 بازی برسد هم چنین کلیپرز موفق شد نهمین پیروزی در ده مسابقه اخیرش را ثبت کند.

برای ساکرامنتو بوگدان بوگدانویچ 26 امتیاز (بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی در دوران ورزشی اش) و ماروین باگلی 18 امتیاز و 10 ریباند کسب کردند اما در نهایت در سومین بازی متوالی شکست خوردند. تیم ساکرامنتو از تاریخ 19 مارچ 2013 تاکنون در خانه موفق به شکست کلیپرز نشده است.

در خاتمه بازی سرمربی کینگز دیو جرگر که با مدیریت باشگاه به مشکل خورده و درخواست کنار رفتن برندون ویلیام یکی از دستیاران مدیر باشگاه را داده بود، در این رابطه مجبور به پاسخگویی شد. همچنین از باشگاه کینگز خبر می رسد که جرگر در مدیریت کردن تیم و بازیکنان جوان از جمله باگلی انتخاب دوم مراسم درفت سال جاری، مشکل دارد.

لو ویلیام از تیم کلیپرز برای شصت و سومین بازی متوالی از روی نیمکت حداقل ده امتیاز کسب کرد که طولانی ترین رکورد در این زمینه از فصل 84-1983 محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شکست گلدن استیت در شب 51 امتیازی کوین دورانت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست گلدن استیت در شب 51 امتیازی کوین دورانت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید