ماروتا: رقابت برای قهرمانی سال جاری نزدیک تر از 3 یا 4 سال گذشته خواهد بود

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرنگاران: مدیرورزشی باشگاه یوونتوس معتقد است که این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی اش در فصل 16-2015 سری A ایتالیا کار دشواری پیش رو دارد.

ماروتا: رقابت برای قهرمانی سال جاری نزدیک تر از 3 یا 4 سال گذشته خواهد بود

به گزارش وبلاگ بهروز، تیم فوتبال یوونتوس با ثباتی که داشته در چهار فصل گذشته عنوان قهرمانی سری A ایتالیا را همیشه از آن خود نموده است که نمونه اش فصل گذشته بود که شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با 17 امتیاز اختلاف نسبت به رم فاتح این رقابت ها شدند. مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس اما به بازیکنان این تیم هشدار داد که در فصل پیش رو کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی شان دارند.

جوزپه ماروتا در گفت و گو با وبلاگ بهروز گفت: تیم های زیادی از سری A قدرت گرفته اند. به شخصه اینتر را در کنار تیم هایی همچون رم، ناپولی و میلان مدعی قهرمانی می دانم. جالوروسی و ناپولی هم که مربیان شان را عوض نموده اند و در بازار نقل وانتقالات خوب کار نموده اند. رقابت برای قهرمانی سال جاری نزدیک تر از سه یا چهار سال گذشته خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به رویارویی مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایتالیا در هفته دوم فصل جدید با نایب قهرمان فصل گذشته گفت: جدای از نتیجه ای که در ملاقات دو تیم یوونتوس و رم در هفته دوم رقم خواهد خورد، این دو تیم تا سرانجام فصل برای فتح اسکودتو خواهند جنگید. ما چهار عنوان قهرمانی متوالی مان را در چهار سال گذشته هر بار با ترکیب های مختلفی از بازیکنان به دست آورده ایم.

مدیرورزشی باشگاه یوونتوس در سرانجام گفت: در هر بازی باید برای کسب سه امتیاز سخت کوشش کرد، از این رو تقابل زودهنگام ما با رم با توجه به اینکه کلی از بازی های فصل باقی خواهد ماند، سرنوشت قهرمانی را تعیین نخواهد کرد.

منبع: تسنیم

به "ماروتا: رقابت برای قهرمانی سال جاری نزدیک تر از 3 یا 4 سال گذشته خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماروتا: رقابت برای قهرمانی سال جاری نزدیک تر از 3 یا 4 سال گذشته خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید