معرفی تعدادی از زیباترین نقاط پاییزی بریتانیا

به گزارش وبلاگ بهروز، فصل پاییز سر می رسد و گستره ای از رنگهای طبیعی، جاذبه های گردشگری بریتانیا در پاییز را در بر می گیرد. از اواخر ماه سپتامبر و در طول ماه اکتبر، چیزی جز انواع رنگ سرخ، زرد و طلایی و سایه های نارنجی و قهوه ای بر برگ های درختان نمی بینید. بریتانیا طبیعت فوق العاده ای دارد و زیبایی این مناظر طبیعی در فصل پاییز درخشان تر می شود. در نوشتار جاهای دیدنی بریتانیا در پاییز، زیباترین نقاط پاییزی بریتانیا را به شما معرفی می کنیم. پس، با ما همراه شوید.

معرفی تعدادی از زیباترین نقاط پاییزی بریتانیا

فهرست مطالب

جنگل فاسکالی Faskally Woodخیابان لایم Lime Avenueنیو فارست New Forestپارک ریچموند Richmond Parkباغ های بودنانت Bodnant Gardensجنگل ملی کاج بدگبوری Bedgebury National Pinetum and Forestماونت استیوارت هاوس Mount Stewart Houseاستورهد Stourheadکیو گاردنز Kew Gardensباغ گیاه شناسی ملی وستون برت Westonbirt National Arboretum

جنگل فاسکالی Faskally Wood

پرث شایر با حدود 25 گونه درخت از جمله کاج اسکاتلندی، غان، فندق، زبان گنجشک و بلوط بعنوان جایگاه درختان بزرگ شناخته می شود. جنگل فاسکالی Faskally Wood در تمام طول سال یک مکان فوق العاده زیبا برای بازدید است. اما، در فصل پاییز به نمایش خارق العاده ای از رنگ های چشم نواز پاییزی تبدیل می شود. این جنگل که در قرن نوزده به عنوان یک الگوی جنگلی بوجود آمد، مملو از گونه های زیبای گیاهان و درختان است که انگار در ماه اکتبر به آتش کشیده می شوند، چرا که رنگهای آتشین فصل پاییز به وفور بچشم می خورند. وقتی هنگام شب فرا می رسد، این مورد از زیباترین نقاط پاییزی بریتانیا به جنگلی سحرانگیز تبدیل می شود.

خیابان لایم Lime Avenue

خیابان لایم Lime Avenue به تمام معنا برای انداختن عکسهای اینستاگرامی ساخته شده است. سری به این مورد از جاهای دیدنی بریتانیا در پاییز بزنید و رنگهای چشم نواز برگ ها در این خیابان افسونگر را که میراثی از پارک ماربوری کانتری Marbury Country Park در روزهای درخشان گذشته است، تماشا کنید. این پارک در قلب جنگل های نورث ویچ Northwich قرار گرفت.

نیو فارست New Forest

جنگل باستانی موجود در پارک ملی نیو فارست New Forest بیش از 130 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد. در بازدید از نیو فارست New Forest می توانید درختان چوب سرخ غول پیکر کاشته شده در اواخر دهه 1850 را در کنار انواع درختان دیگر مانند توسکا، راش، شاه بلوط ببینید. جهت درختان بسیار بلند را در جاده راین فیلد اورنامنتال درایو Rhinefield Ornamental Drive و در سایه درختان مخروطی باشکوه این جنگل طی کنید. این مکان رویایی یکی از جاذبه های گردشگری بریتانیا در پاییز بوده و در ماه اکتبر و زمان برگزاری فستیوال پیاده روی نیو فارست New Forest Walking Festival نمایش این رنگها شروع می شود.

اگر به این منطقه سفر می کنید، بازدید از جنگل 500 ساله نایت وود اوک Knightwood Oak را از دست ندهید و بدنبال اسبهای وحشی مشهور این پارک بگردید. همچنین، خوکهایی که در کف جنگل و در جستجوی میوه درختان بلوط در رفت و آمد هستند را ببینید.

پارک ریچموند Richmond Park

با شروع فصل پاییز، فصلی که برگ های درختان باستانی بلوط در پارک ریچموند Richmond Park به رنگ نارنجی تیره در می آیند، از شلوغی لندن فرار کنید و با پیاده روی یا دوچرخه سواری در پارک ریچموند Richmond Park در رنگ های زیبا غرق شوید. این پارک که یک منطقه حفاظت شده طبیعی ملی بشمار می رود، سه برابر سنترال پارک نیویورک مساحت دارد. در بازدید از پارک ریچموند Richmond Park، از تماشای حیات وحش در میان برگهای پاییزی لذت خواهید برد. این مورد از زیباترین نقاط پاییزی بریتانیا از سال 1637 پارک گوزن ها بوده و بیش از 630 گوزن قرمز و گوزن زرد اروپایی در آن آزادانه زندگی می کنند.

بیشتر بخوانیددیدنی های پارک مرکزی نیویورک، پارکی مملو از زیبایی های بی نظیر

باغ های بودنانت Bodnant Gardens

باغهای بودنانت Bodnant Gardens در یک مکان خیره کننده مشرف بر کوههای کارندا Carneddau قرار دارند و درختان شاه بلوط زیبا، یک آبشار تماشایی و یک دره عمیق احاطه شده با درختان بسیار بلند از قابل توجه ترین ویژگی های آن هستند. بهترین زمان برای لذت بردن از رنگهای چشم نواز برگهای پاییزی، ماه اکتبر بوده و برای این کار می توانید بهمراه متخصص ساکن در باغهای بودنانت Bodnant Gardens به یک پیاده روی خاطره انگیز بروید.

جنگل ملی کاج بدگبوری Bedgebury National Pinetum and Forest

جنگل ملی کاج بدگبوری Bedgebury National Pinetum and Forest جنگلی است که با عنوان باغ انگلستان The Garden of England شناخته می شود و یکی از عالی ترین مجموعه های درختان مخروطی در جهان بشمار می رود. بیشتر گونه های گیاهی این جنگل از اقصی نقاط جهان به این منطقه آورده شده اند؛ بنابراین، با یک پیاده روی ساده در این جنگل زیبا می توانید درختان کاج از کالیفرنیا، اسکاتلند و حتی تایوان را تماشا کنید. در طول ماههای فصل پاییز، برگهای درختان به رنگهای نارنجی، سرخ، بنفش و زرد در می آیند و شاخه های درختان و کف جنگل را با ترکیب خیره کننده شان تزئین می کنند.

اگر پیاده روی تنها برایتان به اندازه کافی هیجان انگیز نیست، به مجموعه گو ایپ بدگبوری فارست ادونچرز Go Ape Bedgebury Forest adventurers بروید و در آنجا به زیپ لاین و تماشای درختان از زاویه بالا مشغول شوید.

ماونت استیوارت هاوس Mount Stewart House

این عمارت بزرگ با یکی از غیر معمول ترین باغهای بریتانیا احاطه شد. آب و هوای گرم اطراف دریاچه استرنگ فورد Strangford Lough باعث بوجود آمدن گیاهان عجیب و جالب شده و برخی از بخشهای این باغ را به کپی بسیار زیبایی از باغهای مدیترانه ای تبدیل نموده است. در ماه اکتبر، ماونت استیوارت هاوس Mount Stewart House دارای تورهای ویژه ای بوده که بازدیدکنندگان را به یک پیاده روی مفرح پاییزی در محوطه سبز و سحرانگیز این مورد از جاهای دیدنی بریتانیا در پاییز می برند.

استورهد Stourhead

باغهای قرن هجدهمی و بسیار مشهور استورهد Stourhead که شامل معابد کلاسیک، یک دریاچه و یک غار گنبدی شکل هستند، در زمان افتتاح در دهه 1740 به عنوان یک اثر زنده هنری توصیف شده اند. باغبانهای طراح این باغها ابتدا درختان بلوط، افرای شبه چناری، راش و شاه بلوط اسپانیایی را در آنها کاشتند و سپس، به کاشت درختان غان، شاه بلوط هندی و زبان گنجشک پرداختند و در نهایت، نسلی از گیاهان و درختان عجیب و جالب را به این مجموعه افزودند. در استورهد Stourhead، تصویر درختان با برگهای طلایی و شکوه تماشایی در آب دریاچه منعکس می شود و منظره ای دیدنی در برابر چشمان بازدیدکنندگان بوجود می آورد.

کیو گاردنز Kew Gardens

کیو گاردنز Kew Gardens در فاصله 20 دقیقه ای از مرکز شهر لندن واقع شده و می توانید برخی از نایاب ترین گیاهان و درختان جهان را ببینید. در فصل پاییز، تورهای مختلف پیاده روی و شناسایی درختان در این جنگل 1.3 کیلومتر مربعی برگزار می شوند. همچنین، می توانید از درختان 18 متری آن بالا بروید و چشم اندازهای عالی از شهر لندن را از زاویه بالا تماشا کنید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری لندن | دیدنی های لندن که نباید از دست داد

باغ گیاه شناسی ملی وستون برت Westonbirt National Arboretum

باغ گیاهشناسی ملی وستون برت Westonbirt National Arboretum در نیمه قرن نوزده با دقت و نظم طراحی و ساخته شد. این باغ جایگاه حدود 15 هزار گونه گیاهی از سرتاسر جهان است. این منطقه پر آرامش از اواخر سپتامبر تا ماه نوامبر، با انفجاری از رنگ های خوشایند پاییزی تزئین می شود. اما، ماه اکتبر و زمانی که افراهای ژاپنی در زیباترین حالت پاییزی خود قرار دارند، بهترین زمان برای بازدید از آن بشمار می رود.

در این مورد از زیباترین نقاط پاییزی بریتانیا در مساحتی در حدود 2.4 کیلومتر مربعی، نزدیک به 28 کیلومتر جهت پیاده روی بسیار تماشایی وجود دارد. این مورد از جاذبه های گردشگری بریتانیا در پاییز به سه ناحیه اصلی تقسیم می شود: باغ گیاه شناسی قدیمی Old Arboretum، جنگل باستانی سیلک وود Silk Wood و علفزار داونز Downs.

در ادامه بخوانیدجاذبه های گردشگری بریتانیا را با ذره بین مشاهده کنیدمنبع: همگردی

به "معرفی تعدادی از زیباترین نقاط پاییزی بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از زیباترین نقاط پاییزی بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید