ویندوز 10X به لپتاپ های عادی می آید

به گزارش وبلاگ بهروز، مایکروسافت امروز رسما گفت که روی ویندوز 10X برای استفاده در دستگاه های با یک نمایشگر تمرکز می کند، البته هنوز این شرکت در رابطه با زمان عرضه این سیستم عامل یا دستگاه های مجهز به دو نمایشگر اطلاعاتی منتشر نکرده است.

ویندوز 10X به لپتاپ های عادی می آید

مدیر بخش ویندوز و محصولات مایکروسافت، پانوس پانای در پستی اعلام کرده:

دنیا نسبت به اکتبر سال گذشته، زمانی که ما دیدگاه خود برای دستگاه های ویندوزی مجهز به دو نمایشگر را ارائه کردیم، بسیار متفاوت تر است. سیستم عامل ویندوز 10X برای انعطاف پذیری طراحی شده و این انعطاف پذیری باعث شده که روی دستگاه های مجهز به یک نمایشگر تمرکز کنیم، دستگاه هایی که می توانند به مشتریان ما در کارشان، یادگیری و همچنین بازی از طریق روش های جدید کمک کنند.

در حالی پانوس پانای به توسعه این سیستم عامل برای دستگاه های مجهز به یک نمایشگر مانند لپ تاپ ها اشاره کرده که هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه آن برای چنین محصولاتی اعلام نشده. علاوه بر این نمی دانیم که دستگاه های مجهز به دو نمایشگر و این سیستم عامل نیز چه زمانی از راه می رسند، البته پانای به این موضوع اشاره کرده که ویندوز 10X ابتدا برای محصولات مجهز به یک نمایشگر عرضه می شود. مایکروسافت هنوز در حال توسعه دستگاه های خود با دو نمایشگر است و آن ها هنوز آماده تولید انبوه نشده اند.

شیوع ویروس کرونا تغییرات زیادی در دنیا ایجاد کرده و همین موضوع باعث شده مایکروسافت روی استفاده از سیستم عامل جدید خود برای لپ تاپ ها و سایر دستگاه های مجهز به یک نمایشگر تمرکز کند. مایکروسافت در این دوران شاهد افزایش 75 درصدی مدت زمان استفاده از سیستم عامل ویندوز 10 در مقایسه با سال گذشته میلادی بود. قرنطینه و همچنین آموزش آنلاین، افزایش استفاده از این محصولات را در پی داشته و افراد بجای گوشی های هوشمند یا تبلت، به سراغ کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی خود می فرایند.

مایکروسافت ابتدا قصد داشت این سیستم عامل را تنها برای محصولات مجهز به دو نمایشگر مانند سرفیس نئو عرضه کند. ویندوز 10X تغییراتی در UI و UX خود تجربه کرده تا ظاهری مدرن تر داشته باشد و در برخی کارها مانند مولتی تسکینگ عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "ویندوز 10X به لپتاپ های عادی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویندوز 10X به لپتاپ های عادی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید