پرسینگ عجیب ترلان پروانه در نقطه حساس بدنش

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرنگاران:ترلان پروانه با تغییر چهره ای مجذوب کننده تر از همواره در فیلم گربه سیاه ظاهر شده که چشم همه را به خود دوخته است .

پرسینگ عجیب ترلان پروانه در نقطه حساس بدنش

ترلان پروانه (زاده 18 تیر 1377 در شیراز) هنرپیشه اهل ایران است.ترلان پروانه در جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده پروانه زرین به عنوان برترین بازیگر دختر شد. (در سال 1390) . ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. ترلان پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد. مادر ترلان پروانه پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار کوشش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همواره در کنار کارم بوده است.

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر شروع شد که جرقه ای در فکر مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

عزت اللهی در پاسخ به سوالی که بعضی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد:من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم.افرادی که این کار می نمایند نام خودشان را می گذارند بچه زرنگ.

دلگرم

منبع: رکنا

به "پرسینگ عجیب ترلان پروانه در نقطه حساس بدنش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسینگ عجیب ترلان پروانه در نقطه حساس بدنش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید