کیفیت زمین چمن مصنوعی استادیوم وحدت آستارا بسیار پایین است

به گزارش وبلاگ بهروز، علی کارگر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین عملیات مراقب از زمین چمن مصنوعی، شانه زنی است، اظهار کرد: سطح چمن مصنوعی باید به طور منظم و با توجه به توصیه های فراوری کننده چمن شانه زده گردد و تعداد دفعات شانه زنی به میزان استفاده از چمن مرتبط است و هر چه از چمن بیشتر استفاده گردد باید بیشتر شانه زده گردد.

کیفیت زمین چمن مصنوعی استادیوم وحدت آستارا بسیار پایین است

وی ادامه داد: متأسفانه زمین چمن مصنوعی استادیوم وحدت آستارا از زمان نصب چمن که حدود یک و نیم سال از آن می گذرد، تا به امروز یک بار هم شانه نخورده و کیفیت خود را از دست داده است.

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا اضافه نمود: زمین چمن مصنوعی استادیوم وحدت آستارا احتیاج اساسی به شانه زدن دارد و از مسئولان ذیربط در حوزه ورزش تقاضا داریم نسبت به عملیات شانه زنی این زمین چمن پرکار در شهر آستارا اقدامات لازم را انجام دهند.

کارگر از مصدومیت آرش افشین بازیکن مطرح تیم فوتبال شهرداری آستارا اطلاع داد و گفت: روزانه 7 الی 10 بازیکن تیم فوتبال شهرداری آستارا کار فیزیوتراپی انجام می دهند و بیش از 80 درصد از مصدومیت های تیم فوتبال شهرداری آستارا از تمرین در زمین چمن بی کیفیت فعلی استادیوم وحدت آستارا است.

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا، ادامه داد: هفته ای دو روز در زمین چمن مصنوعی استادیوم وحدت آستارا تمرین می کنیم و اگر شرایط به همین صورت ادامه یابد ما مجبور هستیم برای انجام تمرینات به زمین های چمن شهرهای همجوار از جمله شهر چوبر تالش یا زمین های خاکی منطقه مراجعه کنیم.

کارگر، گفت: امیدواریم هر چه سریع تر مشکل زمین چمن مصنوعی استادیوم وحدت و همچنین آماده سازی کامل این استادیوم برطرف گردد تا در شهر مرزی آستارا از تیم های فوتبال لیگ یکی میزبانی خوبی داشته باشیم.

وی، اضافه نمود: تیم فوتبال شهرداری آستارا هم اکنون با 21 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور واقع شده است و در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران (جام آزادگان) در خرم آباد به مصاف تیم فوتبال خیبر خرم آباد خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کیفیت زمین چمن مصنوعی استادیوم وحدت آستارا بسیار پایین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت زمین چمن مصنوعی استادیوم وحدت آستارا بسیار پایین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید