60 هزار مشترک برق، منتظر معین تکلیف خسارات نوسانات برق

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر از انتظار 60 هزار مشترک برق، برای معین تکلیف خسارات احتمالی ناشی از نوسانات برق اطلاع داد.

60 هزار مشترک برق، منتظر معین تکلیف خسارات نوسانات برق

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بهروز به نقل از خبرگزاری صداوسیما،عبدالامیر یاقوتی، با اشاره به تشکیل 80 هزار پرونده در سامانه بیمه توانیر، در مورد خسارات ناشی از نوسانات برق، اضافه نمود: این تعداد پرونده هنوز مورد آنالیز کارشناسی برای مشخص علت خسارت قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه بیمه دی، آنالیز ها و برآورد خسارات را برعهده گرفته است، گفت: طبق پیش بینی صورت گرفته با آغاز فعالیت بیمه دی، تا 10 اسفند ماه 1400 , 20 هزار پرونده، مورد آنالیز کارشناسی برآورد خسارت و پرداخت ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر، با اشاره به اینکه آغاز آنالیز ها از برج 10 سال جاری بوده است، ادامه داد: تا به امروز 6 هزار پرونده مشخص تکلیف شده و برای مشخص تکلیف مابقی پرونده ها و پرداخت خسارات به مشترکین، تاریخ تیر ماه 1401، هدف گذاری شده است.

یاقوتی با بیان اینکه مشترکین خانگی، در شهر ها برای هر دوره صدور قبض، 100 تومان، حق بیمه پرداخت می نمایند، اضافه نمود: این رقم برای مراکز تجاری 1000 تومان و در روستا ها 50 درصد مبلغ شهری است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "60 هزار مشترک برق، منتظر معین تکلیف خسارات نوسانات برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 هزار مشترک برق، منتظر معین تکلیف خسارات نوسانات برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید