آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اعلام شد

به گزارش وبلاگ بهروز، بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی شامل دو بخش افراد حقیقی و نهادهای حقوقی حوزه علوم پزشکی است.

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اعلام شد

برگزیدگان دسته اول، از بین محققین، محققین جوان و دانشجو و صاحبان پژوهشهای برتر و برگزیدگان حقوقی از میان مؤسسات مرتبط با پژوهش شامل دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، نشریات علوم پزشکی، کمیته های تحقیقات دانشجویی و مراکز رشد فناوری و همچنین مؤسسات غیردولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.

پژوهشگران می توانند در سه کمیته علوم بالینی و سلامت، کمیته علوم پایه پزشکی و کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری در فراخوان جشنواره شرکت نمایند.

شرط ثبت نام در گروه محققین دو کمیته اول، دارا بودن شاخص H دوازده و بالاتر و برای گروه محققین جوان و دانشجو H هشت و بالاتر است.

مبنای ارزیابی برحسب امتیازات کسب گردیده در کارنامه پژوهشی افراد است. در کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری شرط H index وجود ندارد.

متقاضی گروه پژوهش برتر می تواند بطور مستقل با یک مقاله اصیل پژوهشی پراستناد، با شرایط اعلام گردیده در فراخوان در یکی از دو کمیته علوم بالینی و سلامت یا کمیته علوم پایه پزشکی شرکت کند. بنابراین برای یک تحقیق خوب و ارزشمند در جشنواره صندلی تعریف گردیده وجود خواهد داشت.

تغییرات این دوره از جشنواره شامل نوع مقالات، محاسبه امتیاز و نحوه محاسبه امتیاز هر مقاله است.

مقالات چاپ گردیده در مجلات نمایه گردیده در بانک های اطلاعاتی ISI (Web of Science), Medline, PubMed, PMC, Scopus مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می گیرند.

برای محاسبه امتیاز پژوهش برتر، عدد Citation وIF هر دو از ISI استخراج می گردد. نحوه محاسبه امتیاز هر مقاله کارنامه پژوهشی نیز مطابق دستورالعمل جدید تغییر نموده است.

ثبت نام داوطلبان در بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از شنبه 2 تیرماه 97 شروع گردیده است و تا انتها وقت اداری روز 30 مهر 97 ادامه خواهد داشت.

فرایند ثبت نام با عضویت در سامانه جشنواره رازی و ارسال آثار بصورت الکترونیکی از آدرسrazi.research.ac.ir و یا razi.hbi.ir انجام می گردد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان در دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید