فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: لوئیس در خانه ماند چون احتیاج به استراحت داشت، ازار مقابل پائوک به میدان نمی رود

به گزارش وبلاگ بهروز، مائوریتزیو ساری بازی با تیم یونانی را سخت ترین رقابت چلسی در هفته های آغازین فصل جاری فوتبال اروپا دانست.

فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: لوئیس در خانه ماند چون احتیاج به استراحت داشت، ازار مقابل پائوک به میدان نمی رود

به گزارش وبلاگ بهروز، مائوریتزیو ساری بازی تیمش مقابل پائوک سالونیکی در هفته اول مرحله گروهی لیگ اروپا را سخت ترین جدال چلسی در مقاطع فعلی نامید.

سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: داوید لوئیس در خانه ماند چون پس از 6 ماه بازی مداوم باید استراحت می کرد.کواچیچ هم با توجه به مصدومیت جزئی، بازی نخواهد کرد. ازار بعد از رقابت های ملی و مسابقه با کاردیف کمی خسته بود. پس به او هم استراحت می دهم.

امیدوارم همه چیز را در مورد رقیب بدانم. 4 بازی این تیم در پلی آف به علاوه بازی هایشان در لیگ یونان را دیدم. کسی از جو استادیوم چیزی به من نگفته اما کار سختی خواهیم داشت چون پائوک تیم خوبی است. اگر به دنبال کسب امتیازات هستیم، باید بازی خیلی خوبی انجام بدهیم.به نظرم سخت ترین بازی در این مقطع فصل پیش روی ما واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: لوئیس در خانه ماند چون احتیاج به استراحت داشت، ازار مقابل پائوک به میدان نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: لوئیس در خانه ماند چون احتیاج به استراحت داشت، ازار مقابل پائوک به میدان نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید