لوچانو اسپالتی: کار تیمی به استعداد فردی اولویت دارد، مصدومیت والرو جدی تر از حد تصور است

به گزارش وبلاگ بهروز، لوچانو اسپالتی راه پیروزی تیمش مقابل پارما را تمرکز کامل می داند.

لوچانو اسپالتی: کار تیمی به استعداد فردی اولویت دارد، مصدومیت والرو جدی تر از حد تصور است

به گزارش وبلاگ بهروز، لوچانو اسپالتی، تمرکز کامل را راه رجحان شاگردانش در تیم فوتبال اینترمیلان در بازی مقابل پارما در هفته بیست و سوم رقابت های سری A ایتالیا دانست.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: سختکوشی، احتیاج فعلی تیم من است. علاوه بر مصدومیت ها، غفلت از خرید بازیکن در جابجایی هم به تیم ضربه می زند. کار تیمی همواره بر استعداد مقدم است. بدون کار تیمی، هیچ مهاجمی نمی تواند کوشش تیم را به نتیجه برساند. کل تیم باید از لغزش پرهیز نموده و پیشرفت کند. با نتایج اخیر، همه چیز می تواند زیر سوال برود. می خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و در عین حال، راضی کننده باشیم. سعی می کنیم نسبت به بازی های گذشته پیشرفت داشته باشیم. باید برابر پارما عملکردی عالی ارائه دهیم؛ جایی که دوئل های کوچک و متعددی در انتظار ماست. نسبت به نمایش های اخیر، کیفیت بهتری داریم اما کیفیت فقط با کوشش و اثبات آن به دست می آید.

اسپالتی در انتها اضافه نمود: کیتا برای این بازی در دسترس است. اگر برای مدتی طولانی بازی نکنید، به چندین روز برای آماده سازی احتیاج دارید. با این حال او می تواند حدود نیم ساعت به میدان برود. ناینگولان به طرز فوق العاده ای پیشرفت نموده و انتظار دیدن واکنشی عالی از او را دارم چون کیفیتش را در گذشته نشان داده است. راجا می داند با فشارها چگونه کنار بیاید. بورخا والرو در ترکیب نخواهد بود چون مصدومیت او از آن چیزی که ابتدا فکر می کردیم، جدی تر است.تنها به وسیله تمرکز کامل امکان پیروزی را به دست می آورید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لوچانو اسپالتی: کار تیمی به استعداد فردی اولویت دارد، مصدومیت والرو جدی تر از حد تصور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوچانو اسپالتی: کار تیمی به استعداد فردی اولویت دارد، مصدومیت والرو جدی تر از حد تصور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید