یوونتوس و رئال مادرید در اندیشه معاوضه بازیکن در ماه ژانویه

به گزارش وبلاگ بهروز، بانوی پیر و قهرمان اروپا ممکن است در بازار نقل و انتقالات دو بازیکن خود را با یکدیگر معاوضه نمایند.

یوونتوس و رئال مادرید در اندیشه معاوضه بازیکن در ماه ژانویه

به گزارش وبلاگ بهروز، نشریه توتواسپورت ایتالیا نوشته است که باشگاه یوونتوس در نظر دارد که دفاع چپ برزیلی خود الکس ساندرو را در بازار ژانویه با هموطن او در رئال مادرید مارسلو معاوضه کند.

بحث انتقال و حتی معاوضه ساندرو با مارسلو حتی در تابستان هم مطرح گردیده بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و با بسته شدن بازار آنها در تیم های فعلی شان ماندنی شدند.

با این حال زمزمه هایی مبنی بر نارضایتی ساندرو از وضعیتش در تورین به گوش می رسد ضمن اینکه مارسلو هم ابراز تمایل نموده که دوست دارد راه هم تیمی سابقش رونالدو را برای پیوستن به یوونتوس در پیش بگیرد و دوست دارد دوباره در کنار او بازی کند.

توتو اسپورت اما اکنون مدعی گردیده است که مارسلو دلیل دیگری هم برای ترک رئال مادرید پیدا نموده که آن تیره شدن روابطش با خولن لوپتگی، سرمربی کهکشانی ها است. طبق ادعای این نشریه مدیران رئال مادرید هم از طرح معاوضه دو بازیکن استقبال نموده اند و برداشته شدن قانون محدودیت حضور یک بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا با دو تیم مختلف هم بر احتمال این معاوضه افزوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوونتوس و رئال مادرید در اندیشه معاوضه بازیکن در ماه ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس و رئال مادرید در اندیشه معاوضه بازیکن در ماه ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید