وزنه برداری

قهرمان وزنه برداری جهان: آب برای خوردن نداشتیم اما توجهی نشد!

قهرمان وزنه برداری جهان گفت: اردوی آخر تیم ملی بدترین شرایط را داشت اما وزارت ورزش به ما توجهی نکرد. این در حالی است که در مراسم بدرقه رشته های دیگر پاداش می داد.

8 بهمن 1400

سومی و پنجمی تیم های دختران و پسران ایران در قهرمانی نوجوانان دنیا

تیم های وزنه برداری دختران و پسران ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا سوم و پنجم شدند.

9 آبان 1400

شرایط کاروان ایران در شروع سال المپیک، تغییر بعد از یک سال رکود

به گزارش خبرنگاران، بدون شک سی و دومین دوره بازی های المپیک مهمترین رویداد ورزشی در امسال است؛ رویدادی که بعد از یک سال تاخیر مردادماه کانون توجهات ورزش دنیا خواهد بود و از جمله ایران که همچون شانزده دوره دیگر، در این دوره نیز شرکت خواهد داشت.

27 فروردین 1400

علی میری نایب قهرمان دسته 89 کیلوگرم دنیا شد

به گزارش خبرنگاران، پیکارهای دسته 89 کیلوگرم قهرمانی وزنه برداری دنیا عصر امروز در تایلند برگزار گردید که در انتها علی میری نماینده ایران صاحب مدال برنز دوضرب و نقره مجموع شد. تیم کشورمان در این دسته دو نماینده داشت که محمد زارعی با رکورد 165 یک ضرب، 196...

7 آبان 1398

چهاردهمین مدال طلای ایران بدست آمد، فاصله با ازبکستان کم شد

به گزارش خبرنگاران به اینچئون، صادق بیت سیاح با رکورد 37 متر و 32 سانتیمتر عنوان نخست این رقابتها را به دست آورد. این ورزشکار ایرانی با نخستین پرتاب خود این رکورد را ثبت کرد و اول شد. او درپرتاب دوم 27 متر و 25 سانتی متر پرتاب کرد و در پرتاب سوم رکورد 35 متر...

1 آبان 1398

ناصر الخاطر: قطر حق میزبانی از جام جهانی2022 را با 32 تیم می خواهد

معاون دبیر کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر تاکید نمود که کشورش حق میزبانی از مسابقات جام جهانی را با 32 تیم می خواهد.

20 اردیبهشت 1398