شروع عرضه اینترنتی کالا های اساسی از اواخر هفته

به گزارش وبلاگ بهروز، مدیرتعاون روستایی استان کرمانشاه از شروع عرضه اینترنتی کالا های اساسی از اواخر هفته در کرمانشاه اطلاع داد.

شروع عرضه اینترنتی کالا های اساسی از اواخر هفته

به گزارش وبلاگ بهروز از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیرتعاون روستایی استان کرمانشاه اظهار کرد: با فراهم شدن بستر های لازم برای عرضه اینترنتی اقلام اساسی توزیع الکترونیک کالا ها از اواخر هفته جاری در شهر کرمانشاه اجرایی می گردد.

او اضافه نمود: طرح توزیع اینترنتی کالا های اساسی با هدف حذف واسطه ها در بازار و کنترل و تثبیت قیمت ها در سه هفته اخیر در شهر های یزد، تهران، اصفهان و البرز اجرا شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه بیان داشت: وزرات جهاد کشاورزی بر اساس سیاست های اتخاذ شده سازمان مرکزی تعاون روستایی را با استفاده از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان و شرکت های هوشمندی که توزیع اینترنتی کالا را برعهده دارند، این طرح را اجرا می نماید.

صفایی ادامه داد: شهروندان می توانند به وسیله ورود به سامانه بازرگام و سایر سامانه هایی که برای سفارش اینترنتی کالا در نظر گرفته شده درخواست خرید خود را ثبت نمایند.

او گفت: در این طرح کالا ها پس از تحویل از شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی در انبار های ویژه ذخیره سازی و تأمین و نگه داری می شوند.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع عرضه اینترنتی کالا های اساسی از اواخر هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عرضه اینترنتی کالا های اساسی از اواخر هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید