آینه تناسب اندام هوشمند و شگفت انگیز

به گزارش وبلاگ بهروز، شرکت فناوری چینی بایدو Baidu، یک آینه تناسب اندام هوشمند ویژه با صفحه نمایش 43 اینچی IPS و تراشه هوش مصنوعی هشت هسته ای راه اندازی کرد که یک مربی مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

آینه تناسب اندام هوشمند و شگفت انگیز

به گزارش وبلاگ بهروز، بایدو یک وبگاه جستجوگر چینی است که دارای 57 خدمت گوناگون، از جستجو گرفته تا شبکه های اجتماعی می باشد. این غول موتور های جستجوی چینی دقیقاً همان جایگاهی را که گوگل برای تمام دنیا دارد، برای چین ایفا می نماید. اما این تنها شباهت بایدو با گوگل نیست و این شرکت چینی همچون همتای آمریکایی خود، در دیگر زمینه های فناوی از جمله ساخت و طراحی انواع دستگاه های هوشمند، دست دارد. حالا این شرکت چینی، یک آینه هوشمند شگفت انگیز و جالب توجه را طراحی نموده که می تواند به کاربران علاقمند به ورزش خدمات ویژه ای را ارائه دهد.

این آینه در اصل یک صفحه نمایش بزرگ هوشمند است که به مقدار یک آینه تمام قد معمولی خانگی می باشد. در واقع، وقتی این دستگاه هوشمند خاموش باشد، هیچ تفاوتی با آینه تمام قد معمولی ندارد. با این حال، هنگامی که آن روشن می کنید، یک صفحه نمایش 43 اینچی IPS تعبیه شده در زیر آینه روشن می گردد. بعلاوه، یک مربی مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی روی صفحه ظاهر می گردد تا کاربر را به وسیله رژیم های تناسب اندام مختلف در زمان واقعی هدایت کند، درست مانند یک مربی بدنسازی.

این آینه دارای اتصال LTE است و کاربران می توانند مربیان مشهور را به وسیله تعامل با هوش مصنوعی برای تمرین و لذت بردن از تناسب اندام دنبال نمایند. این گجت بعلاوه قادر است فضایی را برای ارتباط اجتماعی با دیگر دوستان، برای ورزش و چک کردن فرایند تناسب اندام، در اختیار کاربر قرار دهد. از نظر مشخصات، آینه تناسب اندام هوشمند بایدو مجهز به سنسور پویا گسترده سفارشی است که توانایی تصویربرداری را تا 40 درصد در محیط های کم نور بهبود می بخشد و از زاویه فوق عریض 144 درجه پشتیبانی می نماید. این آینه بعلاوه می تواند تصاویر 2K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند و به راحتی حرکات مختلف را در حین ورزش ثبت می نماید.

این دستگاه دارای یک پردازنده هوش مصنوعی هشت هسته ای داخلی با قدرت محاسباتی 3 Tops است که می تواند حرکات ورزشی را با دقت بالایی ثبت کند و در صورت مشاهده اشکال، آن ها را برای کاربر تصحیح کند. آینه تناسب اندام هوشمند بعلاوه می تواند حرکات بدن انسان را تشخیص دهد و از این طریق قضاوت کند که آیا حرکات بدن از جمله راه رفتن مطابق استاندارد صورت می گیرند یا خیر و به تدریج چرخه شکل دهی بدن را تحت شرایط صحیح و علمی کامل می نماید. به عبارت دیگر علاوه بر قابلیت های تناسب اندام، این آینه می تواند افراد را در زمینه تصحیح حرکات غیر استاندارد بدن که ممکن است در دراز مدت به بدن آسیب برسانند، کمک دهد.

به گزارش وبلاگ بهروز، بعلاوه یک کلاس حرفه ای Al داخلی نیز در این آینه هوشمند وجود دارد که به طور مستقل به وسیله Baidu توسعه داده شده است. این کلاس به طور مداوم هر هفته به روزرسانی می گردد و این امکان را برای کاربران فراهم می نماید که از یک به یک کلاس های خصوصی Al با مربی های super A از خانه شان لذت ببرند. بدین شکل کاربر می تواند حتی بدون رفتن به باشگاه از یک کلاس کاملا حرفه ای واقعی تناسب اندام با مربی درجه یک، در خانه بهره ببرد. آینه تناسب اندام هوشمند Baidu در دو نسخه عرضه می گردد. نسخه پایونیر با قیمت 4199 یوان (662 دلار) و نسخه پرچمدار با برچسب قیمت 4699 یوان (740 دلار).

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ بهروز

منبع: فرارو

به "آینه تناسب اندام هوشمند و شگفت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینه تناسب اندام هوشمند و شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید