احداث 1851 واحدهای مسکونی در چهارمحال و بختیاری از اقدامات اساسی است

به گزارش وبلاگ بهروز، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: احداث 1851واحدهای مسکونی یکی از اقدامات اساسی بوده که به مالکان بافت فرسوده به هر واحد 40 میلیون تومان تسهیلات 6 درصدی و 60 میلیون تومان تسهیلات 18 درصدی اعطا خواهد شد.

احداث 1851 واحدهای مسکونی در چهارمحال و بختیاری از اقدامات اساسی است

به گزارش وبلاگ بهروز، اقبال عباسی پنجم دی ماه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار با اشاره به احداث 1851 واحد مسکونی در بافت فرسوده استان، اظهار کرد: بایستی مردم، پیمانکاران، شهرداران و فرمانداران اطلاعات کافی را در این زمینه کسب نمایند.

وی اضافه نمود: احداث این واحدهای مسکونی یکی از اقدامات اساسی بوده که به مالکان بافت فرسوده به هر واحد 40 میلیون تومان تسهیلات شش درصدی و 60 میلیون تومان تسهیلات 18 درصدی اعطا خواهد شد.

عباسی توضیح داد کرد: اگر شرکت های انبوه سازان، سرمایه گذاران و... اطلاعات دقیق از این پروژه داشته باشند با مشارکت با مالکان بافت فرسوده، پروژه را انجام خواهند داد.

وی اعلام نمود: صاحبان املاک در بافت فرسوده موظف هستند ملک خود را در اختیار اجرا نمایندگان طرح قرار داده تا این واحدهای مسکونی احداث شوند.

عباسی تاکید نمود: در هر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گزارش بافت فرسوده به منظور احداث 1851 واحد مسکونی ارائه شده و اقدامات لازم همچون واگذاری املاک پیگیری گردد.

وی در ادامه در خصوص استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد، گفت: مراحل تخصیص به متقاضیان در قالب یک طرح، ابلاغ و تعیین گردد و به یک سرمایه گذار واگذار شده تا پساب را جمع آوری نموده و به مقدار مورد احتیاج به متقاضیان به فروش برساند که این امر از احداث چند تصفیه خانه بهتر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام نمود: دستگاه های اجرایی در ستاد اقتصاد مقاومتی موظف به ارائه برنامه های مرتبط با ستاد هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کوروش نادری بیان نمود: به منظور تخصیص پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد حدود 470 لیتر در ثانیه، اخذ درخواست متقاضیان استفاده از پساب در حوزه صنعت و فضای سبز اجرا شده و تخصیص پساب به متقاضیان نیز در کمیته مدیریت منابع آب شرکت آب منطقه ای استان اجرا شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان ذبیح الله غریب گفت: برخی از دشت های استان ممنوعه شده و ضروری است آبخوان ها تقویت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احداث 1851 واحدهای مسکونی در چهارمحال و بختیاری از اقدامات اساسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 1851 واحدهای مسکونی در چهارمحال و بختیاری از اقدامات اساسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید