اقدام عجیب مسئولان فوتبال بلاروس در بحبوحه شیوع کرونا: شروع لیگ با حضور تماشاگران!

به گزارش وبلاگ بهروز، در حالی که بیشتر لیگ های اروپایی به دلیل ترس از ابتلای بازیکنان و طرفداران شان مسابقات شان را تعلیق نموده اند، در بلاروس بازی های لیگ فوتبال تصمیم عجیبی اتخاذ نموده اند.

اقدام عجیب مسئولان فوتبال بلاروس در بحبوحه شیوع کرونا: شروع لیگ با حضور تماشاگران!

به گزارش وبلاگ بهروز، مسئولان فوتبال بلاروس ظاهراً اعتقادی به تهدید شدن سلامت طرفداران، بازیکنان و مربیان این کشور توسط ویروس اعتقادی ندارند.

در حالی که بیشتر لیگ های معتبر فوتبال اروپا به حالت تعلیق درآمده اند و بر مدت تعلیق شان هم افزوده می گردد، در بلاروس نه تنها بازی های لیگ برتر این کشور برگزار می گردد بلکه به سبک روزهای عادی به تماشاگران هم اجازه داده می گردد که ورزشگاه ها را پر نمایند.

ولادیمیر بازانوف، رئیس فدراسیون فوتبال بلاروس پس از آغاز فصل جدید لیگ برتر این کشور که با حضور تماشاگران صورت گرفت، گفت دلیلی برای وحشت کردن از کرونا و شیوع آن وجود ندارد. این در شرایطی است که ویروس کرونا تا کنون جان بیش از 10 هزار نفر را در اقصی نقاط دنیا گرفته است و همین مسئله سبب شده تا تورنمنت های مهمی مانند یورو 2020 و کوپا آمه ریکا حتی به تعویق بیفتند.

اگرچه در برخی از کشورها مانند استرالیا مسابقات فوتبال هنوز پشت درهای بسته ادامه دارد اما در بلاروس ظاهراً هیچ گرانی از احتمال شیوع کرونا در میان طرفداران و ورزشکاران وجود ندارد چرا که در بازی پنجشنبه شب تیم های باته بوریسوف و انرجتیک و مصاف تیم های تورپدو بلاز و شاختیور طرفداران در ورزشگاه حضور داشتند.

چیزی که تصمیم مسئولان فوتبال بلاروس را عجیب تر جلوه می دهد، گزارش 51 مورد ابتلا به کرونا در این کشور است که البته هنوز جان کسی را نگرفته است.

بازانوف در این باره گفت: به چه دلیل ما نباید لیگ را آغاز کنیم؟ آیا در کشور شرایط اورژانسی اعلام شده است؟ الان که شرایط بحرانی نیست. پس ما تصمیم گرفتیم که لیگ را در موعد مقرر آغاز کنم و آن هم امروز بود. در اروپا بسیاری از بازی ها پشت درهای بسته برگزار می گردد اما طرفداران تیم ها پشت درهای ورزشگاه تجمع می نمایند. پس برگزاری بازی پشت درهای بسته چه دلیلی دارد؟ شما را محض رضای خدا بس کنید. ما هنوز وارد فاز بحرانی نشده ایم. از چیزی هم وحشت نداریم. وقتی شرایط کشور طوری نیست که نیازی به لغو بازی ها باشد چرا خودمان شرایط را اینطور نشان دهیم؟

درست در همان روزی که فصل جدید لیگ برتر بلاروس با حضور تماشاگران آغاز شد، تعلیق لیگ برتر انگلیس از 16 فروردین تا 11 اردیبهشت تمدید شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اقدام عجیب مسئولان فوتبال بلاروس در بحبوحه شیوع کرونا: شروع لیگ با حضور تماشاگران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب مسئولان فوتبال بلاروس در بحبوحه شیوع کرونا: شروع لیگ با حضور تماشاگران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید