الوطن: پرسپولیس با تمام قوا مقابل الریان بازی می نماید

به گزارش وبلاگ بهروز، روزنامه الوطن قطر درباره تقابل پرسپولیس ایران با الریان قطر در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: تیم الریان به آماده سازی خود برای مسابقه روز پنجشنبه برابر پرسپولیس ایران که در شهر گوا هند برگزار می گردد، ادامه داد. الریان روز گذشته در یکی از استادیوم های نزدیک محل اقامت خود تمرین کرد.

الوطن: پرسپولیس با تمام قوا مقابل الریان بازی می نماید

الوطن با اشاره به شرایط جدول گروه پنجم لیگ قهرمانان نوشت: از آنجایی که صعود پرسپولیس به عنوان صدرنشین بعد از باخت یک بر صفر به الوحده امارات تهدید می گردد، این تیم با قدرت برابر الریان بازی می نماید. پرسپولیس با 12 امتیاز در رده نخست است در حالی که الوحده با 10 امتیاز در رده دوم واقع شده است. در صورتی که الوحده گوا را شکست بدهد و الریان برابر پرسپولیس پیروز گردد، به این معنا است که الوحده صدرنشین می گردد. این امر باعث می گردد تیم ایران برای اطمینان از فزونی، با قدرت و آمادگی فراوان به ملاقات الریان بیاید.

روزنامه فوق همچنین به تصمیم احتمالی لوران بلان سرمربی الریان اشاره نمود: انتظار می رود لوران بلان در بازی بعدی به برخی از بازیکنان جوان میدان می دهد تا این بازیکنان تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند بخصوص که بیشتر این بازیکنان برای نخستین بار در این رقابت ها شرکت می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "الوطن: پرسپولیس با تمام قوا مقابل الریان بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الوطن: پرسپولیس با تمام قوا مقابل الریان بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید