بازگشت دی سی به ژانر وحشت با سریال موجود مرداب

به گزارش وبلاگ بهروز، آی سینما: در حالی که پخش سریال موجود مرداب (Swamp Thing) از آدینه این هفته شروع می گردد، نخستین تیزر منتشر شده این سریال متعلق به دنیای دی سی نشان می دهد که تماشاگران با یک اثر ترسناک روبرو می شوند که از دنیای ابرقهرمانی فیلم ها و سریال های دیگر دی سی کاملا جداست.

بازگشت دی سی به ژانر وحشت با سریال موجود مرداب

داستان سریال درباره یک محقق مرکز کنترل بیماری (CDC) آمریکاست که بعد از وقوع مجموعه مرگ های مشکوک با یک ویروس به شهر زادگاه خود در ایالت لوییزیانا بازمی شود و ریشه مشکل را باید در مرداب مرموز و ترسناکی نزدیک شهر جست وجو کند.

داستان موجود مرداب در دنیایی جدا از دو سریال تایتان ها و جوخه آخرالزمان رخ می دهد و اولین بار است که دی سی وارد ژانر وحشت شده و شخصیت های ابرقهرمان نقشی در ماجرا ندارند.

دی سی از مدتی پیش در کنار دنیا سینمایی خود که فیلم هایی مانند بتمن علیه سوپرمن، لیگ عدالت و جوخه انتحاری را به نمایش گذاشت، شبکه تلویزیونی آنلاین خود را هم راه اندازی نموده و موجود مرداب سومین سریال اختصاصی این شبکه است.

کریستال رید، اندی بین، جنیفر بیلز، ماریا استن و ویل پاتن دیگر بازیگران این سریال هستند. موجود مرداب یک بار در دهه 1990 بر اساس داستان های مصور دی سی به سریال تلویزیونی تبدیل شده بود.

9417

منبع: آی سینما

به "بازگشت دی سی به ژانر وحشت با سریال موجود مرداب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دی سی به ژانر وحشت با سریال موجود مرداب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید