تنهاییِ فوق ستاره فوتبال دنیا

به گزارش وبلاگ بهروز، فوق ستاره پرتغالی که بیش ترین دنبال کننده را در فضای مجازی دارد این روزها حال و هوای خاصی دارد و تیمی حاضر به جذب او نیست.

تنهاییِ فوق ستاره فوتبال دنیا

به گزارش وبلاگ بهروز ، مشهورترین فرد در جهان تنهاترین فرد است. کریستیانو رونالدو در تمام تابستان در پی یافتن تیمی برای بازی بود ولی پیروز نبوده است. مهاجم پرتغالی نتوانست به اتلتیکو و چلسی برود، بایرن و حتی بوروسیا دورتموند نیز جذب او را رد کردند.

4 سال پیش اگر کسی به بوروسیا دورتموند پیشنهاد خرید رونالدو را می داد، دورتموندی ها چنین پیشنهادی را یک شوخی می دانستند ولی اکنون این پیشنهاد را رد می نمایند.

جدیدترین مطالب

رونالدو غایب بزرگ اردوی یونایتد

با کاپیتان های جام جهانی آشنا شوید/ پایانی برای 2 فوق ستاره…

رکوردشکنی رونالدو

ایسنا به نقل از اسپورت 24 گزارش داد، فوتبال در چهار سال گذشته به سرعت تغییر نموده است. شرح بسیار ساده ای وجود دارد که چرا هیچ تیمی به کریستیانو احتیاج نداشت. او در فوریه 37 ساله شد. این پرتغالی، یک کمال گرا است که در تمام دوران کاری خود سعی نموده طبیعت را فریب دهد. هرگز کولا یا حتی ماست شیرین در یخچالش وجود ندارد.

با این حال بالا رفتن سن به طور اجتناب ناپذیری اثر خود را روی بازی رونالدو گذاشته است؛ کریستیانو کمتر و کمتر پرس می نماید و کم تر و کم تر گل می زند. رکورد گلزنی او در سال قبل کاهش چشمگیری داشت.

در سن 37 سالگی این مهاجم پرتغالی از یک فوق ستاره به یک مهاجم خوب تبدیل شده است. او می تواند مثل یک مهاجم خوب باشد اما در ازای آن حقوقی غیرمعمول و شرایط یک سوپراستار را طلب می نماید.

بنابراین سوال این است؛ چه تیمی به چنین بازیکنی احتیاج دارد؟ حتی خورخه مندس، مدیربرنامه قدرتمند نیز برای یافتن تیم برای رونالدو ناتوان بوده است. حالا کریستیانو یک راه دارد. با این واقعیت کنار بیایید که فوتبال او نیز تغییر نموده است و به اسپورتینگ، به خاورمیانه یا جای دیگر برود.

اشتیاق زیاد و میل به فزونی کریستیانو او را به فوق ستاره بزرگ تبدیل کرد. به همین دلیل جهان عاشق او شد، اما هر داستانی پایانی دارد.

منبع: خبرکانادا

به "تنهاییِ فوق ستاره فوتبال دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنهاییِ فوق ستاره فوتبال دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید