رانگنیک در آستانه انتصاب به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ در تابستان سراغ پوچتینو می فرایند

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرگزاری خبرنگاران- رالف رانگنیک برای روی کار آمدن به عنوان مربی موقت منچستریونایتد، با این باشگاه به توافق رسید.

رانگنیک در آستانه انتصاب به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ در تابستان سراغ پوچتینو می فرایند

به گزارش وبلاگ بهروز، این مربی 63 ساله که به عنوان پدر خوانده مربیان مدرن آلمانی محسوب می گردد، شغل خود به عنوان مدیر توسعه فوتبال لوکوموتیو مسکو را با هدف همکاری با شیاطین سرخ ترک خواهد نمود. شرط به خاتمه رسیدن چنین چیزی، موافقت لوکوموتیو با جدایی رانگنیک خواهد بود که البته منچستریونایتد انتظار ندارد این قضیه مانعی در این راه باشد. قرارداد رانگنیک به عنوان سرمربی 6 ماهه است و سپس او به مدت 2 سال، نقش مشاور ورزشی را بر عهده خواهد داشت. تاخیر در صدور مجوز کاری، به این معنی خواهد بود که رانگنیک برای بازی با چلسی روی نیمکت تیم تازهش حضور نخواهد داشت.

رانگنیک قبلا راهنمایی هانوفر، شالکه، هوفنهایم و لایپزیش را در دست داشته است. او به عنوان یک مدیر ورزشی هم توانایی های خود را به عنوان یک فرد کاردان ثابت نموده است. رانگنیک فرد الهام بخشی برای مربیان بزرگی همانند توماس توخل، رالف هازن هوتل و یولیان ناگلزمان بوده است. گفته می گردد یورگن کلوپ سبک مبتنی بر گگن پرسینگ خود را از او وام گرفته است. همکاری با رانگنیک به عنوان مربی موقت، به منچستریونایتد این فرصت را می دهد که تا تابستان 2022، با حوصله گزینه مناسبی را به عنوان سرمربی دائمی برگزیند.

پس از شکست 4-1 منچستریونایتد مقابل واتفورد، مدیران این باشگاه اوله گونار سولسشر را برکنار کردند و اکنون رسانه های انگلیسی خبر داده اند که رالف رانگنیک در آستانه نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان مربی موقت است. گفته می گردد که مذاکرات دو تیم در مراحل خاتمهی قرار گرفته است و انتظار می رود که به زودی این مربی 63 ساله آلمانی به عنوان سرمربی تازه شیاطین سرخ تا خاتمهن فصل معرفی گردد. در واقع گفته می گردد یونایتدها قصد دارند از رانگنیک برای سپری شدن این دوره انتقالی تا خاتمه فصل استفاده نمایند و پس از آن مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی پاری سن ژرمن را به خدمت خواهند گرفت.

پوچتینو در سال 2016 و بعد از کنار گذاشتن لوئیس فن خال هم گزینه اول منچستریونایتد بود و حتی دیداری هم با سرالکس فرگوسن داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در تاتنهام بماند و شیاطین سرخ هم ژوزه مورینیو را به خدمت گرفت. اما اکنون پوچتینو مایل است به لیگ برتر برگردد و بالاخره راهنمایی منچستریونایتد را برعهده بگیرد و حتی حاضر بود که در همین میانه فصل این کار را انجام بدهد اما با توجه به اینکه با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و مخالفت مدیران این باشگاه، این اتفاق به خاتمه فصل موکول شده است.

پس از آن بود که منچستریونایتد کار روی 5 گزینه دیگر از جمله ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا را شروع کرد و در این بین به نظر می رسید که مذاکرات با رانگنیک بهتر از بقیه پیش رفته است. براساس گزارش ها، رانگنیک در ابتدا مایل نبود که پیشنهاد 6 ماهه یونایتد را بپذیرد اما پس از اینکه مدیران یونایتدها به او پیشنهاد کردند که بعد از این مدت، برای دو سال نقشی مشاوره ای در باشگاه را برعهده بگیرد، نظرش را تغییر داد. رانگنیک که آخرین بار راهنمایی لایپزیش را برعهده داشت، برترین دوران مربیگری اش را با شالکه سپری کرد و با این تیم در بوندس لیگا به نایب قهرمانی رسید و فاتح جام حذفی و سوپرجام آلمان شد. او بعلاوه توانست با این تیم به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسد.

سرمربی آرژانتینی پاریسی ها همچنان گزینه مورد علاقه شیاطین سرخ برای راهنمایی دائمی این تیم محسوب می گردد. سران منچستریونایتد با رالف رانگنیک برای راهنمایی موقت تیم شان تا خاتمه فصل به توافق رسیده اند و این سرمربی آلمانی به زودی به صورت رسمی راهنمایی شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت. به نقل از Samuel Luckhurst از MEN، با وجود توافق با رانگنیک، سران منچستریونایتد هنوز هم علاقه زیادی به انتصاب مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی دائمی خود دارند و قصد دارند تا در خاتمه فصل جاری برای جذب او اقدام نمایند. این سرمربی آرژانتینی تا ژوئن سال 2023 با باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رانگنیک در آستانه انتصاب به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ در تابستان سراغ پوچتینو می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک در آستانه انتصاب به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ در تابستان سراغ پوچتینو می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید