توقیف محموله البسه و پارچه قاچاق در مراغه

به گزارش وبلاگ بهروز، فرمانده انتظامی مراغه از توقیف محموله البسه و پارچه قاچاق به ارزش 550 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

توقیف محموله البسه و پارچه قاچاق در مراغه

به گزارش وبلاگ بهروز به نقل از ایرنا، سرهنگ رمضان الهوردیان فرمانده انتظامی مراغه در استان آذربایجان شرقی در جمع وبلاگ بهروز گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 90 طاقه پارچه خارجی و 27 هزار و 840 ثوب انواع البسه دست دوم خارجی قاچاق را کشف و یک نفر را در این ارتباط دستگیر کردند.

الهوردیان گفت: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده به همراه کالا و خودروی توقیف شده تحویل دستگاه قضایی شد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته است، ازشهروندان درخواست کرد تا درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند.

شهرستان مراغه در راستا ترانزیتی جنوب آذربایجان شرقی و کریدور غرب به مرکز کشور و بالعکس واقع شده و همین ویژگی موجب ترجیح محورهای مواصلاتی این شهرستان برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر از سوی قاچاقچیان شده است.

این شهرستان با حدود 268 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان شرقی پس از تبریز است و در 127 کیلومتری جنوب مرکز استان قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "توقیف محموله البسه و پارچه قاچاق در مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف محموله البسه و پارچه قاچاق در مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید