چهار دیدار پرسپولیس برای تثبیت قهرمانی، تبریزی ها تاثیرگذار هستند

به گزارش وبلاگ بهروز، تیم فوتبال پرسپولیس که در سرانجام هفته بیست و ششم لیگ برتر با دو امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار گرفته است، شانس اول قهرمانی در بیستمین دوره لیگ برتر است.

چهار دیدار پرسپولیس برای تثبیت قهرمانی، تبریزی ها تاثیرگذار هستند

این تیم تا خاتمه فصل جاری لیگ برتر چهار دیدار دیگر پیش رو دارد. پرسپولیس با دو میزبانی و دو میهمانی، لیگ بیستم حرفه ای فوتبال ایران را برای پنجمین قهرمانی متوالی طی می کند.

سرخپوشان مرکز، امشب میزبان آلومینیوم اراک هستند و در مصاف بعدی در تبریز میهمان تیم ماشین سازی خواهند بود. پرسپولیس در هفته بیست و نهم، میزبان تراکتورسازی تبریز است و در هفته خاتمهی لیگ، میهمان تیم پیکان خواهد بود.

سپاهان، تیم دوم جدول رده بندی با 53 امتیاز هم، دو میزبانی و دو میهمانی را در برنامه دارد. امشب میزبان تیم صنعت نفت آبادان است و در هفته بیست و هشتم، میهمان پدیده در مشهد خواهد بود. سپاهان در هفته بیست و نهم، دربی اصفهان را برابر ذوب آهن انجام می دهد و در هفته خاتمهی لیگ بیستم هم میهمان استقلال در تهران است.

تیم استقلال تهران هم تا خاتمه هفته بیست و ششم با 47 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی، چشم به کسب سهمیه برای لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چهار دیدار پرسپولیس برای تثبیت قهرمانی، تبریزی ها تاثیرگذار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار دیدار پرسپولیس برای تثبیت قهرمانی، تبریزی ها تاثیرگذار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید