تیراندازی در نیوجرسی آمریکا؛ دو نفر کشته شدند

به گزارش وبلاگ بهروز، در پی یک حادثه تیراندازی در مراسم میهمانی خانوادگی در نیوجرسی آمریکا دست کم دو نفر جان خود را از دست دادند و 12 نفر زخمی شدند.

تیراندازی در نیوجرسی آمریکا؛ دو نفر کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بهروز، مقام های امنیتی ایالات متحده امروز (دوشنبه) گزارش کردند که در پی حادثه تیراندازی در یک میهمانی خانوادگی در ایالت نیوجرسی واقع در شمال شرقی ایالات متحده دست کم دو نفر جان خود را از دست دادند و 12 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، پلیس ایالت نیوجرسی گزارش کرد که مأموران پلیس این ایالت در حدود ساعت 23:50 شنبه شب به وقت محلی گزارشی را در مورد وقوع تیراندازی در خیابان کامرس شرقی در شهرستان فیرفیلد دریافت کردند.

بنا بر این گزارش، در پی وقوع این حادثه دو نفر از جمله یک مرد 30 ساله و یک زن 25 ساله جان خود را از دست دادند و 12 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

طبق گفته مقام های امنیتی نیوجرسی، در حین وقوع حادثه تیراندازی دست کم یکصد نفر در مراسم میهمانی خانوادگی در منطقه روستایی کامبرلند حضور داشتند.

تا به امروز نیروهای امنیتی پلیس نیوجرسی در مورد انگیزه احتمالی عامل مسلح این حادثه سخنی به میان نیاورده اند و حتی خبری از بازداشت عامل یا عوامل تیراندازی اعلام ننموده اند.

با این حال شبکه آمریکایی سی ان ان در این خصوص گزارش کرد، پلیس ایالتی نیوجرسی در صفحه فیس بوک در مورد جزئیات این حادثه گزارش نموده است: هیچ بازداشتی صورت نگرفته است و انگیزه (عامل مسلح) و همچنین کل این حادثه در دست تحقیق قرار گرفته است.

پلیس ایالتی نیوجرسی همچنین از اهالی منطقه درخواست نموده است که در صورتی که هرگونه اطلاعاتی در مورد این حادثه دارند، نیروهای امنیتی را در جریان قرار دهند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می گردد و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه ای قدرتمند است که تا به امروز هیچ اقدامی در زمینه کنترل سلاح در کنگره این کشور صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تیراندازی در نیوجرسی آمریکا؛ دو نفر کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در نیوجرسی آمریکا؛ دو نفر کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید