ثبت متوسط روزانه 2 فوتی کرونا در هرمزگان، پیش بینی افزایش بیماران آی سی یو

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرنگاران/هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در هفته گذشته 14 مورد فوتی داشتیم که هفته قبلش 13 مورد مورد بود و به طور متوسط روزانه 2 فوتی داشتیم، اظهار داشت: شهرستان های بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر و حاجی آباد در شرایط قرمز قرار دارند.

ثبت متوسط روزانه 2 فوتی کرونا در هرمزگان، پیش بینی افزایش بیماران آی سی یو

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(17 آبان ماه) در جمع وبلاگ بهروز، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، 3 بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی ها به 852 نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تعداد مراجعان در هفته گذشته 11 درصد افزایش یافته است و قطعاً در 2 هفته آینده شاهد افزایش در بیماران آی سی یو خواهیم بود، شرح داد: در هفته گذشته 315 بیمار جدید در بخش های کووید استان بستری شدند که از این شمار 41 بیمار جدید در بخش های ویژه و آی سی یو منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: روزانه 6 بیمار کرونایی بستری می شوند که از این شمار 2 بیمار بخش آی سی یو منتقل می شود و از دستگاه های تنفسی استفاده می کند.

فرشیدی با اشاره به اینکه در هفته گذشته 14 مورد فوتی داشتیم که هفته قبلش 13 مورد مورد بود و به طور متوسط روزانه 2 فوتی داشتیم، بیان کرد: شهرستان های بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر و حاجی آباد در شرایط قرمز قرار دارند و باید دستورالعمل های بهداشتی را شدیدتر رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه بیماران اگر علائم پیدا کردند حتما و زود هنگام به مراکز درمانی مراجعه کنندو کسانی که زود مراجعه می کنند راحت و سریعتر درمان می شوند، اظهار کرد: کسانی که علایمی همچون گلودرد، سردرد، تنگی نفس و کوفتگی داشتند پس از مراجعه به پزشک حتما خود و خانواده اش 14 روز قرنطینه خانگی باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سرانجام گفت: از مردم انتظار داریم همچنان همانند گذشته همکاری کنند تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان و موارد بد حال و مرگ و میر در هرمزگان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت متوسط روزانه 2 فوتی کرونا در هرمزگان، پیش بینی افزایش بیماران آی سی یو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت متوسط روزانه 2 فوتی کرونا در هرمزگان، پیش بینی افزایش بیماران آی سی یو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید