خبرنگاران برگزاری نشست تحریم ها از منظر بین الملل توسط فرهنگسرای رسانه

به گزارش وبلاگ بهروز، تهران-خبرنگاران-نشست تخصصی تحریم ها از منظر بین الملل و رونمایی از کتاب حقوق تحریم ها روز یکشنبه (21 دی ماه) توسط فرهنگسرای رسانه به صورت مجازی برگزار می شود.

خبرنگاران برگزاری نشست تحریم ها از منظر بین الملل توسط فرهنگسرای رسانه

به گزارش وبلاگ بهروز از اعلام امروز فرهنگسرای رسانه، این فرهنگسرا در جدیدترین برنامه خود، از کتاب حقوق تحریم ها که به همت اشکان پیرزاده پژوهشگر حوزه حقوق بین الملل ترجمه و تنظیم شده است، روز یکشنبه ساعت 14 رونمایی می کند. این برنامه به دلیل رعایت مسائل بهداشتی در شرایط شیوع بیماری کرونا به صورت زنده در فضای مجازی از طریق نشانی @farhangsararesaneh پخش می شود.

برپایه اعلام فرهنگسرای رسانه در این مراسم که همراه با نشست تخصصی تحریم ها از منظر حقوق بین الملل و مشروعیت تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران است، جمعی از اساتید دانشگاه و صاحب نظران عرصه دیپلماسی صحبت می کنند.

این اعلام حاکی است در این نشست، رضا موسی زاده استاد دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه، مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، عبدالحسین صفایی، علیرضا ظاهری و حمید یزدانیان از اساتید دانشگاه در این مراسم به بررسی موضوع تحریم ها می پردازند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برگزاری نشست تحریم ها از منظر بین الملل توسط فرهنگسرای رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری نشست تحریم ها از منظر بین الملل توسط فرهنگسرای رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید