خبرهایی از تیم ملی نوجوانان پیش از دیدار نیمه نهایی مقابل کره شمالی

به گزارش وبلاگ بهروز، در حالی که تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران خود را برای رویارویی با کره شمالی آماده می کند، آخرین خبرها از این تیم از زبان سرپرست آن منتشر شده است.

خبرهایی از تیم ملی نوجوانان پیش از دیدار نیمه نهایی مقابل کره شمالی

به گزارش وبلاگ بهروز، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران برای صعود به دیدار پایانی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا به میزبانی هند، فردا ساعت 17 در ورزشگاه پندیت جواهری نهرو شهر گوا به مصاف تیم کره شمالی می رود. ملی پوشان ایران روز یکشنبه هفته جاری با پیروزی مقابل ویتنام، سهمیه حضور در جام جهانی 2017 هند را هم به دست آوردند.

حسین مرادی، سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره شرایط ایران پیش از این دیدار گفت: تیم ملی روز گذشته تمرین 45 تا 50 دقیقه ای برای شناخت بهتر نقاط ضعف و قوت کره شمالی برگزار کرد و کادرفنی برنامه های خود را برای این دیدار با بازیکنان مرور کردند. بازیکنان صبح امروز جلسه آنالیز خواهند داشت و ساعت 18 تا 19 هم آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با کره شمالی برگزار می کنند. همه بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و آماده دیدار با کره شمالی و ارائه یک نمایش خوب هستند.

سرپرست تیم ملی نوجوانان درباره حضور مهدی تاج در اردوی تیم ملی و صرف نهار با این تیم گفت: او پس از نهار جلسه ای را با بازیکنان و کادرفنی داشت. همین موضوع موجب افزایش انگیزه بازیکنان شد.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا تاج دیدار ایران و کره شمالی را تماشا خواهد کرد نیز اظهار کرد: فاصله هتل ما با او زیاد است. به طور کامل از وضعیت آن ها اطلاع ندارم اما تا جایی که می دانم، اسدی و کفاشیان به تهران بازمی گردند و احتمالا تاج برای تماشای این دیدار در هند خواهد ماند.

سرپرست تیم ملی نوجوانان همچنین در واکنش به اینکه آیا تاکنون پاداشی هم به بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده است هم گفت: هدف کادرفنی و بازیکنان ما قهرمانی در این مسابقات است و درگیر پاداش نیستند. البته پس از گفت و گو با فریدون معینی قرار بر این شد که تیم ابتدا به اهداف خود دست یابد و سپس پاداش ها را پرداخت کنیم. خودمان به مقدار قابل توجهی پول همراه مان داریم. تاج هم روز گذشته آن را شارژ کرد و اگر لازم باشد، آن را میان بازیکنان توزیع می کنیم.

او همچنین درباره اینکه آیا از بابت البسه به مسئله ای نخوردند نیز تاکید کرد: هیچ مسئله ای از این بابت نداریم و لباس های ما مانند تیم ملی فوتسال پاره نشده است. این موضوع به نگهداری بازیکنان هم بستگی دارد که ما به خوبی از البسه خودمان نگهداری کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خبرهایی از تیم ملی نوجوانان پیش از دیدار نیمه نهایی مقابل کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهایی از تیم ملی نوجوانان پیش از دیدار نیمه نهایی مقابل کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید