روایت هافبک آفریقایی استقلال از زندگی در ایران و واکنش طرفداران

به گزارش وبلاگ بهروز، آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی تیم فوتبال استقلال که در تعطیلات نیم فصل به این تیم اضافه شد، در تازه ترین مصاحبه خود، روایت جالبی از حضور در ایران و بازی در لیگ برتر داشته است. وی که با نشریه kickoff آفریقای جنوبی مصاحبه نموده، سطح لیگ ایران را بالا دانسته و همچنین تأکید نموده است که جدایی از تیم بلژیکی، بهترین تصمیم او در فوتبال بوده است.

روایت هافبک آفریقایی استقلال از زندگی در ایران و واکنش طرفداران

پاتوسی با بیان اینکه هدفش این است که در فوتبال بدرخشد، گفت: چیزی که باعث خوشحالی من پس از پیوستن به تیم کیپ تاون آفریقا بود، آدم های خوب بودند که اطرافش قرار داشتند و اگر کار اشتباهی انجام می دادم، به من تذکر می دادند.

وی ادامه داد: بهترین تصمیم من ترک کردن بلژیک و پیوستن به تیم کیپ تاون بود؛ این بهترین انتقالم در فوتبال بود و هرگز از آن پشیمان نیستم.

هافبک تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مسئولان تیم لوکرن بلژیک توضیح داد: مسئولان این تیم می خواستند قرارداد جدیدی با من امضا نمایند اما از سوی دیگر کوشش می کردند تمام درهایی که روی من باز بود را ببندند.

وی همچنین درباره ارزیابی اش از کشور ایران یادآور شد: ایران کشور بسیار خوبی است اما کشور راحتی برای زندگی نیست. با این حال فوتبال اینجا واقعاً هیجان انگیز است و مردم زیادی هستند که تیم هایشان را دوست دارند. در ایران زمانی برای بیرون رفتن وجود ندارد و باید تمام تمرکزت روی فوتبال باشد. ما هر سه یا چهار روز یکبار در لیگ خلیج فارس و لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردیم و فرصت دیگری نداشتیم.

این هافبک آفریقایی ادامه داد: لیگ خلیج فارس اصلاً ساده نیست. در هر مسابقه، استادیوم پر از تماشاگر می گردد. اتمسفر و جو فوتبال ایران خیلی بهتر از آفریقای جنوبی است. ایران لیگ سختی دارد و هیچ کس نمی خواهد ناامیدنماینده باشد. خوشحالم که خودم را خیلی زود با ایران هماهنگ کردم. سرمربی تیم به من اعتماد به نفس داد. از هر قدم فوتبالم در ایران لذت می برم.

پاتوسی درباره زندگی اجتماعی در ایران گفت: زندگی در ایران آسان نیست، آنها قوانین زیادی دارند که باید رعایت کرد. ایران یک کشور اسلامی است. آنها به دین احترام می گذارند ولی به نظرم بازی برای استقلال سخت تر است. شما نمی توانید راحت از خانه بیرون بروید چون تیم، طرفداران زیادی دارد. علاقه آنها به فوتبال شگفت انگیز است. به نظرم اینجا قطعاً یک مکان مناسب برای فوتبالیست های حرفه ای و جدی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روایت هافبک آفریقایی استقلال از زندگی در ایران و واکنش طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت هافبک آفریقایی استقلال از زندگی در ایران و واکنش طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید