حریفان در تدارک ویژه، فوتسال ایران در خواب زمستانی

به گزارش وبلاگ بهروز، در حالی که تیم ملی فوتسال ایران نتوانسته حریفان مناسبی برای خود پیدا کند، رقبا تدارک گسترده ای دیده اند.

حریفان در تدارک ویژه، فوتسال ایران در خواب زمستانی

به گزارش وبلاگ بهروز، همزمانی برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال با مسابقات قاره ای در اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا باعث شده عملا حریف تدارکاتی مناسبی برای بازی با تیم ملی پیدا نشود و اخیرا پرهیزکار، رئیس کمیته فوتسال هم به کادر فنی تیم ملی تذکر داد که مسئولیت بازی نکردن با تیم های آسیایی در بازی های تدارکاتی متوجه سرمربی تیم ملی است.

این در حالی است که ناظم الشریعه و دستیارانش در جریان برنامه های آماده سازی دیگر تیم های آسیایی هستند. بیشتر تیم های مدعی از جمله ویتنام و ازبکستان از مدت ها قبل بازی های تدارکاتی خود را شروع نموده اند. ژاپن رقیب سنتی ایران در چند تورنمنت مهم شرکت نموده و تایلند همگروه ایران نیز در چند تورنمنت بوده که اخیرا با ژاپن هم روبرو شده است.

عربستان دیگر همگروه ایران هم با تیم های مختلفی از جمله آرژانتین قهرمان دنیا روبرو شده و ترکمنستان میزبان بازی ها نیز یک ماه و نیم در کرواسی اردو زده و هشت بازی محبت آمیز برگزار نموده است.

همچنین چینی ها یک ماه در پرتغال، فرانسه و اسپانیا اردو برپا نموده و حسابی خود را برای این بازی ها آماده نموده اند اما ایران همچنان به دنبال حریف تدارکاتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حریفان در تدارک ویژه، فوتسال ایران در خواب زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان در تدارک ویژه، فوتسال ایران در خواب زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید