روز جهانی دوچرخه در ترکمنستان برگزار گردید

به گزارش وبلاگ بهروز، روز جهانی دوچرخه در ترکمنستان با حضور رئیس جمهور، اعضای کابینه، دیپلمات های مقیم در عشق آباد، نمایندگان مجلس و رؤسای نهادهای دولتی مختلف برگزار گردید.

روز جهانی دوچرخه در ترکمنستان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار وبلاگ بهروز در بیشکک، مراسم ورزشی به مناسبت روز جهانی دوچرخه در پایتخت ترکمنستان با حضور هزاران شهروند این کشور برگزار گردید.

در این مراسم قربان قلی بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان، اعضای کابینه، دیپلمات های مقیم در عشق آباد، نمایندگان مجلس، رؤسای نهادهای دولتی مختلف، سازمان های اجتماعی، دانشجویان و غیره شرکت کردند.

همچنین بردی محمداف به مناسبت روز بین المللی دوچرخه پیغام رسمی به شهروندان این کشور منتشر کرد و همه را به فعالیت های ورزشی دعوت کرد.

در این پیغام آمده است: روز بین المللی دوچرخه رسالت گسترش ارزش ها مانند صلح، سلامت بدنی و شادابی را به ارمغان آورده است و فرصت های زیادی برای توسعه ورزش را ایجاد می نماید.

سال جاری تحت شعار ترکمنستان- توسعه وطن ما جشن بین المللی دوچرخه را برگزار کردیم.

چرا دوچرخه را ارج نهیم؟

دوچرخه وسیلۀ نقلیه ای ساده، ارزان، قابل اتکا، غیرآلاینده و متناسب با محیط زیست است دوچرخه می تواند وسیله ای برای توسعه باشد و علاوه بر حمل و نقل، می تواند روشی برای دسترسی به آموزش، ورزش و خدمات درمانی محسوب شود.

دوچرخه نمادی برای حمل و نقل پایدار است و همینطور پیغام مثبتی است برای تقویت و رشد مصرف و فراوری پایدار و همچنین اثری مثبت بر اقلیم دارد.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس

به "روز جهانی دوچرخه در ترکمنستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز جهانی دوچرخه در ترکمنستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید