فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا همچنان مورد توجه سیتیزن ها؛ منچسترسیتی در ژانویه برای جذب مسی کوشش می نماید

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرگزاری خبرنگاران- لیونل مسی، فوق ستاره 33 ساله و آرژانتینی باشگاه بارسلونا تا ژوئن سال 2021 با این تیم قرارداد دارد و پس از آن می تواند به صورت آزاد از این باشگاه جدا گردد.

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا همچنان مورد توجه سیتیزن ها؛ منچسترسیتی در ژانویه برای جذب مسی کوشش می نماید

به گزارش وبلاگ بهروز به نقل از Mike McGrath از تلگراف، لیونل مسی میخواهد تا در اواخر فصل آینده با سران بارسلونا بر سر تمدید قرارداد خود وارد مذاکره گردد. به همین خاطر، منچسترسیتی در ژانویه این فرصت را خواهد داشت تا با این فوق ستاره آرژانتینی وارد مذاکره گردد و پیش قرارداد خود را به او ارائه کند. مسی می تواند در ژانویه با سیتیزن ها به توافق برسد و در تابستان نیز به صورت آزاد به این تیم بپیوندد. منچسترسیتی هنوز هم به جذب لیونل مسی علاقه مند است.

امیدواری کاتالان ها پس از استعفای بارتومئو برای حفظ فوق ستاره آرژانتینی خود بیشتر شده است. لیونل مسی، فوق ستاره 33 ساله و آرژانتینی باشگاه بارسلونا تا ژوئن سال 2021 با این تیم قرارداد دارد و پس از آن می تواند به صورت آزاد از این باشگاه جدا گردد. به نقل از جیمز داکر از تلگراف، جوزپ ماریا بارتومئو روز گذشته از ریاست باشگاه بارسلونا کناره گیری کرد. لیونل مسی در تابستان گذشته به دنبال جدایی از این باشگاه بود اما در نهایت تصمیم به ادامه کار خود در این تیم گرفت. این فوق ستاره آرژانتینی از عملکرد ضعیف بارتومئو و هیات مدیره بارسلونا انتقاد نموده بود. اکنون با توجه به استعفای بارتومئو، احتمال تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا افزایش یافته است. با توجه به این که قرارداد مسی در تابستان آینده با بارسلونا به خاتمه می رسد، او می تواند در ژانویه با سایر باشگاه ها وارد مذاکره گردد. منچسترسیتی به جذب این فوق ستاره آرژانتینی علاقه دارد.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به تندی از بارتومئو رییس بارسلونا انتقاد کرد: راضی نبودم و می خواستم بارسلونا را ترک کنم. نتوانستم این کار را انجام دهم و در بارسلونا خواهم ماند چون نمی خواهم وارد دعوای حقوقی شوم. مدیریت باشگاه بارسلونا توسط بارتومئو واقعا فاجعه است. طی کل سال به مدیریت و باشگاه اعلام نموده بودم که می خواهم بروم و فکر می کردم که زمان درستی برای این کار است. بارتومئو به من گفته بود در خاتمه فصل در مورد رفتن یا ماندن می توانم هر تصمیمی بگیرم اما او زیر قولش زد. بارتومئو همواره می گفت صحبت می کنیم، الان وقتش نیست. او دقیقا نمی دانست دارد چه کار می نماید. ارسال فکس به این معنا بود که من رسما می خواهم بروم و آزاد هستم. آن ها برای بهانه آوردن گفتند باید تا قبل از 10 ژوئن درخواست خروج می دادم اما در دهم ژوئن ما برای فتح لالیگا می جنگیدیم و ویروس کرونا باعث شد تمام برنامه های فصل تغییر کند. حقیقت این است که بارسلونا هیچ پروژه ای ندارد و بدون برنامه خاصی باشگاه را جلو می برند.

مسی در مورد دلایلش برای ماندن در بارسلونا گفت: همان طور که پیش تر گفته بودم، همواره به رضایت و راحتی خانواده و البته باشگاه فکر می کنم. در بارسلونا می مانم چون رییس باشگاه به من گفت هر تیمی مرا می خواهد باید بند فسخ 700 میلیون یورویی مرا پرداخت کند و این غیر ممکن بود. سپس باید به دادگاه می رفتیم و من هرگز نمی خواستم بارسلونا را به دادگاه بکشانم چون این تیم را دوست دارم. لحظه ای که به همسرم و فرزندانم گفتم تصمیم دارم بارسلونا را ترک کنم، یک صحنه درام تلخ رقم خورد. همه خانواده آغاز به گریه کردند. فرزندانم نمی خواستند شهر بارسلونا را ترک کنیم و نمی خواستند مدرسه هایشان را عوض نمایند. من می خواهم در بالاترین سطح رقابت کنم، قهرمان شوم و برای فتح لیگ قهرمانان اروپا بجنگم. در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است ببرید یا ببازید چون رقابت سختی است اما باید رقابت کنید.

مسی در ادامه گفت: جدایی حق طبیعی من بود چون قرارداد می گفت که می توانم بارسلونا را ترک کنم اما تکرار می کنم، من هرگز نمی خواستم بارسلونا را به دادگاه بکشانم. می خواستم از بارسلونا بروم چون می خواستم در سال های باقی مانده از فوتبالم با راضیی بازی کنم و به دنبال تجربه یک ماجراجویی جدید بودم. اخیرا از حضور در بارسلونا راضی نبودم.

ستاره بارسلونا در خاتمه اضافه نمود: نگرش من در بارسلونا تغییری نخواهد کرد. من تمام تلاشم را برای بارسلونا انجام خواهم داد زیرا همواره می خواهم برنده شوم. من دوست دارم رقابت کنم و هرگز نمی خواهم بازنده باشم. با ماندن در بارسلونا، تمام تلاشم را برای تیمم انجام می دهم. ماجرای فکس؟ تکرار می کنم، در دهم ژوئن در میانه مسابقات بودیم و درست نبود که در آن موقع درخواستم را ارسال کنم. بارتومئو می گفت همواره صحبت می کنیم اما هرگز تاریخی برای دیدار مشخص نکرد. من در بارسلونا ماندم چون نمی خواستم با بارسلونا وارد جنگ شوم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا همچنان مورد توجه سیتیزن ها؛ منچسترسیتی در ژانویه برای جذب مسی کوشش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا همچنان مورد توجه سیتیزن ها؛ منچسترسیتی در ژانویه برای جذب مسی کوشش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید