مسائل بانکی 15 طرح سرمایه گذاری در اردبیل آنالیز شد

به گزارش وبلاگ بهروز، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آنالیز مسائل بانکی 15 طرح سرمایه گذاری در این استان اطلاع داد.

مسائل بانکی 15 طرح سرمایه گذاری در اردبیل آنالیز شد

به گزارش وبلاگ بهروز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، ناصر محمودی معاون سرمایه گذاری استان در جلسه آنالیز مسائل طرح های سرمایه گذاری توضیح داد: طرح های ذکر شده مسائلی در دریافت تسهیلات از محل اشتغال فراگیر و روستایی داشتند که در جلسه با نمایندگان بانک ها این مسائل آنالیز می گردد.

او متذکر شد: طرح های سرمایه گذاری ذکر شده می تواند برای 600 نفر فرصت شغلی فراهم سازد که به دلیل تاثیرات اشتغال زایی اداره کل خود را مالک فرایند دانسته و بر روند اجرای طرح ها نظارت دارد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: مبلغ تسهیلات درخواستی این طرح ها 850 میلیارد ریال است که با برطرف مسائل به زودی عقد قرارداد با بانک عملیاتی شده و جهت دریافت تسهیلات معرفی می شوند.

به گفته محمودی سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش گردشگری می تواند زود بازده بوده و در کمترین زمان فرصت های شغلی فراهم سازد که به دلیل تاثیرات آن مورد حمایت است.

او اضافه کرد: به ویژه در استان اردبیل که قطب گردشگری و پایلوت طرح های گردشگری است سرمایه گذاری بخش خصوصی مورد حمایت است.

منبع: میراث آریا

به "مسائل بانکی 15 طرح سرمایه گذاری در اردبیل آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل بانکی 15 طرح سرمایه گذاری در اردبیل آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید