نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش وبلاگ بهروز، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران نحوه بازگشایی خوابگاه های این دانشگاه را اظهار داشت.

نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بهروز، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد تداوم آموزشی دانشگاه ها و فراهم آوردن زمینه حضور دانشجویان در خوابگاه ها از تاریخ 17 خرداد ماه 99، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران شرایط بازگشایی را اعلام نمود.

معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با رعایت استاندارد فاصله گذاری اجتماعی و با هدف سلامت و ایمنی دانشجویان ساکن خوابگاه ها، حداکثر با 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. خوابگاه ها از تاریخ 15 خرداد ماه آماده پذیرش دانشجویان است.

تاکید می گردد فقط دانشجویانی که ضرورت حضور آن ها در دانشگاه توسط دانشکده مربوطه تایید شده و اسامی آن ها از طرف دانشکده به معاونت دانشجویی ابلاغ شده است اسکان داده خواهند شد و بقیه دانشجویان به هیچ وجه به خوابگاه مراجعه ننمایند.

شرایط حضور در خوابگاه ها به این گونه است که دانشجویان فرم آنلاین خوداظهاری به نشانی salamat.gov.ir را پر نموده و پیامک آن را در تلفن همراه خود حفظ نمایند.

تمامی دانشجویان در راستای حفظ سلامت عمومی در ابتدای ورود به خوابگاه توسط پزشک مرکز بهداشت معاینه می شوند.

دانشجویان موظف هستند در حین اقامت در خوابگاه ها در صورتی که دچار علائم مشکوک به بیماری کرونا شدند در اسرع وقت به درمانگاه کوی مراجعه نموده و در صورت احتیاج با اعلام سرپرست خوابگاه در مورد قرنطینه هماهنگی لازم را انجام دهند.

در راستای حفظ سلامتی دانشجویان، توزیع غذا به استثناء دانشکده دندانپزشکی فقط در خوابگاه ها و در ظرف یکبار مصرف انجام می گردد.

مدیریت امور خوابگاه ها برنامه ریزی می نماید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، دانشجویان را با ظرفیت 2 تا 3 نفره ساکن کند.

توزیع ماسک توسط معاونت دانشجویی فرهنگی برنامه ریزی شده و از تاریخ 18 خرداد ماه آماده تحویل است. طبق درخواست، ماسک دانشجویان دانشکده پزشکی در بیمارستان ها توزیع و ماسک های مربوط به دانشجویان سایر دانشکده ها نیز بر اساس درخواست ارسال می گردد.

بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد تفکیک دانشجویان بالینی، خوابگاه های بوستان 1 و 2 مجتمع کوی به دانشجویان پسر و گلستان 3 و 4 کوی به دانشجویان دختر بالینی اختصاص داده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید