پایگاه جهانی لوت در فهرج با فراخوان یک مسابقه به استقبال نوروز رفت

به گزارش وبلاگ بهروز، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پایگاه جهانی لوت در فهرج با فراخوان یک مسابقه به استقبال نوروز رفت.

پایگاه جهانی لوت در فهرج با فراخوان یک مسابقه به استقبال نوروز رفت

حمید وحیدزاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و پایگاه جهانی لوت شهرستان فهرج گفت: این مسابقه در قالب برنامه نوروزگاه به منظور ایجاد حس فرح بخشی، ورود به سال نو و بعلاوه شناسایی افراد خوش ذوق و فعال باعنوان زیباترین سفره هفت سین برگزار خواهد شد.

وی درباره ویژگی این سفره ها اظهار کرد: انتخاب میزان سفره در این مسابقه آزاد است اما باید حداقل یکی از المان های اصلی بکار رفته در سفره ها ارتباط ظاهری با لوگو داشته باشد.

وحیدزاده ادامه داد: از علاقمندان دعوت می گردد تا سرانجام وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 22 اسفند امسال برای ثبت نام به اداره میراث فرهنگی و پایگاه جهانی لوت فهرج مراجعه نمایند.

به گفته وی متقاضیان خارج از شهرستان فهرج نیز می توانند عکسهای ارسالی خود را به شماره 09137580152 واتساپ نمایند.

وحیدزاده بیان نمود: کسانی که علاقمند هستند سفره هفت سین خود را در محل ستاد نوروزی به نمایش بگذارند، می توانند به شماره ذکر شده با ارسال پیغام اعلام آمادگی نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فهرج درباره نحوه انتخاب برگزیدگان نیز شرح داد: تصاویر تهیه شده از سفره ها در وبسایت اداره کل میراث فرهنگی استان بارگذاری می گردد و قسمت نظرسنجی وب سایت نیز تا سرانجام تعطیلات عید نوروز برای انتخاب نفر برتر به وسیله کاربران فعال خواهد بود.

وی گفت در سرانجام از نفرات اول و دوم در زمینه برترین سبزه آرایی و چیدمان هفت سین با اهدای جوایزی تجلیل بعمل خواهد آمد.

به گفته وحیدزاده، اداره میراث فرهنگی و پایگاه جهانی لوت فهرج با همکاری شهرداری، شورای شهر، هیات اتومبیلرانی، فعالان گردشگری، مجموعه های بومگردی و مجتمع ها و رستوران داران این مسابقه را برگزار می نماید.

منبع: همگردی

به "پایگاه جهانی لوت در فهرج با فراخوان یک مسابقه به استقبال نوروز رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه جهانی لوت در فهرج با فراخوان یک مسابقه به استقبال نوروز رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید