کلاس فراوری محتوا به انگلیسی و نویسندگی

به گزارش وبلاگ بهروز، رپرتاژ آگهی - امروزه بازاریابی دیجیتال تاثیر زیادی بر موفقیت کسب وکارهای اینترنتی گذاشته است. این کسب وکارها با استفاده از بازاریابی دیجیتال سعی می نمایند تعداد مشتری های شان را افزایش دهند و نرخ ریزش مشتری را کمتر نمایند. یکی از زیرمجموعه های بازاریابی دیجیتال، فراوری محتوا است. بسیاری از کسب وکارهای اینترنتی سعی می نمایند با یادگیری اصول فراوری محتوا (به ویژه فراوری محتوا به زبان انگلیسی) در بازار جهانی نیز فعالیت نمایند و کسب وکارشان را به کسب وکار بین المللی تبدیل نمایند.

کلاس فراوری محتوا به انگلیسی و نویسندگی

با توجه به این موضوع، احتیاج کسب وکارها به فراوری محتوا روز به روز افزایش می یابد و همین امر فرصت خوبی را برای فراورینمایندگان محتوا فراهم می نماید تا بتوانند زمینه های شغلی مناسبی برای خود پیدا نمایند. فراوری محتوا به زبان انگلیسی قواعد و نکات ریزی دارد که فراورینماینده محتوا باید از آن آگاهی داشته باشد تا بتواند محتوای باکیفیتی فراوری کند. افراد با حضور در کلاس های آموزش فراوری محتوای انگلیسی می توانند مهارت های لازم برای فعالیت در این زمینه را پیدا نمایند.

چه کسی می تواند محتوای مناسبی فراوری کند؟

بسیاری از افراد فکر می نمایند همین که فردی نگارش خوبی داشته باشد، می تواند محتوای خوبی نیز فراوری کند، در صورتی که باید بگوییم اصلا این گونه نیست! مهارت نگارش شرط لازم برای فراوری نماینده محتوای متنی است اما شرط کافی نیست. فراوری نماینده محتوا باید علاوه بر نگارش خوب، قدرت تاثیرگذاری بر مخاطب را نیز داشته باشد. یعنی با لحن مناسب به گونه ای منظور خودش را به مخاطب برساند که بر تصمیمات خرید او اثر بگذارد و مخاطب را به یکی از مشتری های وفادار کسب وکار تبدیل کند.

فردی که می خواهد به عنوان فراورینماینده محتوا فعالیت کند، باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • تسلط بر زبان انگلیسی
  • ایجاد ساختار مناسب برای محتوا
  • آشنایی با اصول سئو و بهینه سازی مطلب
  • مهارت در جمله سازی

افرادی که می خواهند در زمینه فراوری محتوا فعالیت نمایند، برای کسب این مهارت ها باید زمان زیادی را صرف آموزش و تمرین و تکرار نمایند. این افراد بهتر است ابتدا مطالبی درباره فراوری محتوا مطالعه نمایند و اطلاعات خود را افزایش دهند، سپس به صورت عملی آغاز به تمرین و تکرار نمایند تا نتیجه دلخواه شان را کسب نمایند.

چه کسانی می توانند در کلاس های فراوری محتوا شرکت نمایند؟

  • دانشجوها و فارغ التحصیل های رشته های مترجمی زبان انگلیسی، ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی.
  • فراورینمایندگان محتوای فارسی که قصد فعالیت در زمینه محتوای انگلیسی را دارند و می خواهند از این طریق درآمدشان را افزایش دهند.
  • افرادی که سطح زبان انگلیسی شان حداقل ادونس (پیشرفته) است.
  • افرادی که دوست دارند از مهارت خود در زبان انگلیسی درآمد به دست آورند.

در کلاس های آموزش فراوری محتوای انگلیسی با چه مواردی آشنا می شوید؟

یکی از موارد مهمی که در فراوری محتوا اهمیت زیادی دارد، رعایت اصول سئو است. اصول سئو دامنه گسترده ای دارد که در این بخش به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

یکی از موارد مهمی که فراورینماینده محتوا باید به آن توجه کند این است که مطالب را به طور کامل پارافریز کند و به زبان خودش مطالب را ارائه کند. اگر مطالب کپی شده باشند، الگوریتم گوگل آن را تشخیص می دهد و مطلب در صفحات جست وجو یافت نمی گردد.

مورد مهم دیگری که در دوره های آموزش محتوا یاد می گیرید، ایجاد ساختار مناسب برای مطالب است. ساختار مناسب باعث می گردد پیگیری متن برای مخاطب راحت تر گردد و او تا انتهای مطلب را مطالعه کند.

پیدا کردن کلیدواژه های مناسب و به کارگیری آن ها در متن نیز از نکات مهم دیگری است که فراورینماینده محتوا باید به آن ها توجه داشته باشد.

برای شرکت در کلاس ها و دوره های آموزش فراوری محتوا می توانید به وب سایت های آموزش فراوری محتوای انگلیسی مراجعه کنید و از خدمات شان بهره ببرید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد فعالیت در این حوزه را دارید، حتما با استراتژی محتوا آشنا شوید.

استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا برنامه ای است که به فراورینمایندگان محتوا یاری می نماید با مشخص اهداف، مشخص پرسونا و مدیریت محتوا، مطالب مفید و منظمی فراوری نمایند. این برنامه باعث می گردد فرایند فراوری محتوا سریع تر انجام گردد و فراورینمایندگان محتوا به سرعت به اهداف خود دست پیدا نمایند. علاوه بر این استفاده از استراتژی محتوا میزان اشتباهات را کاهش می دهد و با افزایش کیفیت محتواهای فراوری شده احتمال جذب مخاطبان بیشتر و تبدیل آن ها به مشتری های فعلی را بیشتر می نماید.

هنگام ایجاد استراتژی محتوا حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • مخاطب هدف تان چه کسی است؟
  • محتوای تان چه مسئله ای را برطرف می نماید؟
  • چه چیزی باعث می گردد منحصر به فرد باشید؟
  • چگونه فرآیند فراوری محتوا را مدیریت می کنید؟

با شرکت در دوره های مناسب با استراتژی محتوا و با تمام اصول مربوط به فراوری محتوای انگلیسی آشنا می شوید.

جمع بندی

یکی از مشاغل پرطرفدار امروزی فراوری محتوا (به ویژه فراوری محتوای انگلیسی) است. افرادی که می خواهند در این حیطه فعالیت نمایند و درآمد مناسبی کسب نمایند در کلاس های آموزش فراوری محتوا به انگلیسی شرکت می نمایند و مهارت مورد احتیاج را به دست می آورند. اگر شما نیز قصد فعالیت در این زمینه را دارید، حتما با استفاده از دوره های آموزشی مناسب مهارت تان را افزایش دهید و محتواهای با کیفیتی فراوری کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "کلاس فراوری محتوا به انگلیسی و نویسندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس فراوری محتوا به انگلیسی و نویسندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید