آشنایی با بهترین هتل های 2 ستاره دبی

به گزارش وبلاگ بهروز، امارات متحده عربی، یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است که به دلیل نزدیکی به ایران، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری خارجی در بین هموطنان عزیزمان محسوب می شود. در بین شهرهای امارات، شهر دبی از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و می توان گفت که یکی از پرطرفدارترین و توریستی ترین شهرهای آسیایی در بین گردشگران سراسر جهان است. با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهر، رستوران ها، هتل ها، مراکز خرید و تفریحی بسیاری در اینجا وجود دارند که گاها انتخاب را برای مسافران سخت می کنند. هرچقدر که کمتر با این مکان ها آشنایی داشته باشیم، انتخاب مشکل تر شده و ممکن است نتیجه چندان خوبی نداشته باشد. با توجه به اینکه پیدا کردن اقامتگاه و اجاره اتاق یکی از مهمترین مواردی است که مسافران در بدو ورود خود به مقصد درگیر آن هستند، در این بخش تصمیم داریم تا به این مقوله پرداخته و بهترین هتل های 2 ستاره دبی را از دید مسافران به شما عزیزان معرفی کنیم. این نتایج از سایت تریپ ادوایزر جمع آوری شده و کاملا بر اساس رای و نظر مردم هست. با ما همراه باشید تا با معروف ترین هتل های 2 ستاره دبی آشنا شوید.

آشنایی با بهترین هتل های 2 ستاره دبی

هتل ایکس وی ای دبی (XVA Art Hotel)

اولین و بهترین هتلی که در لیست معروف ترین هتل های 2 ستاره دبی جای گرفته، هتل ایکس وی ای دبی است. این هتل دارای یک معماری هنری زیبایی بوده که به سبک سنتی طراحی شده و تصویری فوق العاده زیبا را برای میهمانانش ایجاد نموده است. این هتل دارای 13 اتاق بوده که هریک از آن ها به صورت جداگانه تزیین شده اند و برخی از آن ها نیز منظره ای از مناره ها و برج های بادی را برای مسافرانشان به نمایش گذاشته اند. هتل ایکس وی ای با نام هتل گالری هنری دبی نیز شناخته می گردد و در آن یک فروشگاه وجود دارد که به فروش انواع آثار هنری مانند صنایع دستی، کیف های زیبا، جواهرات دست ساز و سایر هنرهای سنتی محلی می پردازد. آثاری که در این گالری جمع آوری شده اند، کار دست هنرمندان بین المللی دبی بوده که تماشای آن ها برای گردشگران و خصوصا علاقمندان به کارهای هنری، بسیار جذاب و دیدنی است. یکی از مهمترین ویژگی های هتل ایکس وی ای دبی، موقعیت مکانی خوب و نزدیکی آن به فرودگاه و تعدادی از جاذبه های گردشگری این شهر است. فاصله این هتل با فرودگاه بین المللی دبی حدود 20 دقیقه بوده و در کنار موزه سکه های دبی واقع شده است. موزه دبی در 400 متری و موزه دبی گریک در 300 متری هتل واقع شده اند. علاوه بر این، اگر مسافران قصد خرید از بازارهای طلا و ادویه دبی را داشته باشند، به راحتی می توانند با طی 500 متر از این بازارها بازدید کنند. از دیگر امکانات هتل ایکس وی ای می توان به رستوران، کافه، وای فای رایگان، فروشگاه سوغاتی و پارکینگ اشاره کرد. اگر قصد اقامت در هتل ایکس وی ای را دارید باید به آدرس دبی، بور دبی، الفهیدی مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 13 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 11 هر روز انجام می گردد. این هتل که یکی از بهترین هتل های 2 ستاره دبی به شمار می آید، با توجه به درجه آن هتل گرانی بوده و هزینه آن به ازای هرشب چیزی بین 146 تا 206 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نموده و در مورد آن ها سوال نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه خود دارند، توجه داشته باشند که اقامت برای بچه ها زیر 2 سال رایگان بوده و برای بچه ها زیر 6 سال نیز فقط کافیست 200 هزار تومان هزینه اضافی بپردازید.

هتل گلف کلاب عربی (Arabian Ranches Golf Club)

اگر علاقمند به بازی گلف هستید و دوست دارید تا این بازی را در سفر خود به دبی نیز داشته باشید، پیشنهاد ما اقامت در هتل گلف کلاب عربی است. در اینجا تمامی خدمات مورد نیاز بازی گلف به مسافران ارائه می گردد. البته افرادی که در این هتل اقامت ندارند، نیز می توانند از امکانات مربوط به این بازی استفاده کنند، اما فقط تا ساعت 8:30 مجاز به این کار خواهند بود. هتل گلف کلاب دارای 11 اتاق لوکس است که همه آن ها به زمین گلف هتل دید دارند. اگر این هتل را از میان معروف ترین هتل های 2 ستاره دبی برای اقامت انتخاب کنید، 2.6 کیلومتر تا باغ پروانه دبی، 2.6 کیلومتر از باغ میراکل دبی فاصله خواهید داشت. برای خرید نیز می توانید از امارات مال در 10.3 کیلومتری و ابن بطوطه مال در 14.9 کیلومتری بازدید نمایید. از جمله امکانات هتل نیز می توان به رستوران لوکس و بین المللی، اینترنت و پارکینگ اشاره کرد. هتل گلف کلاب در مراتع عربستان واقع شده و همه روزه از ساعت 15 تا 16 آماده پذیرش مسافران هست. تسویه هتل نیز از ساعت 10 تا ساعت 12 هر روز انجام می گردد. این هتل با توجه به درجه آن، هتل گرانی بوده و هزینه آن به ازای هرشب چیزی بین 96 تا 466 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نموده و در مورد آن ها سوال نمایید. در مورد به همراه داشتن بچه ها باید بدانید که اقامت بچه ها زیر 2 سال رایگان بوده و بچه ها زیر 6 سال نیز با پرداخت هزینه اضافی می توانند در اتاق والدین خود باشند. برای بچه ها بالای 6 سال حدود 120 درهم هزینه دریافت می گردد. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل که یکی از بهترین هتل های 2 ستاره دبی بوده، ممنوع است.

هالیدی این اکسپرس فرودگاه دبی (Holiday Inn Express Dubai Airport)

یکی از بهترین هتل های 2 ستاره دبی، هالیدی این اکسپرس نام دارد که درست در مقابل ترمینال سه فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل 171 اتاق لوکس دارد که هرکدام از آن ها علاوه بر تمیز بودن، امکانات خوبی نیز دارند. تمیزی هتل در کنار کارکنان مهربان و خدمات عالی هتل باعث شده تا هالیدی این اکسپرس به عنوان یکی از برترین هتل های دو ستاره دبی در بین گردشگران شناخته گردد. علاوه بر این، هتل در موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای واقع شده است و به بسیاری از مکان های توریستی دبی نزدیک بوده که این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان رفت و آمد مسافران می گردد. هتل هالیدی تنها 600 متر تا مترو امارات فاصله دارد و در 900 متری ترمینال یک و 3.6 کیلومتری مرکز خرید بوستان واقع شده است. از جمله امکانات هتل هالیدی این اکسپرس می توان به اتاق های مجهز به حمام، چای ساز، وای فای رایگان، ترنسفر فرودگاه، صرافی و پارکینگ اشاره کرد. اگر قصد اقامت در هتل هالیدی را دارید باید به جاده فرودگاه در دبی مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز از ساعت 12 تا 14 هر روز انجام می گردد. این هتل با توجه به درجه آن، کمی گران بوده و هزینه آن به ازای هرشب چیزی بین 75 تا 175 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نموده و در مورد آن ها سوال نمایید. اگر بخواهید بیش از 9 اتاق در این هتل که یکی از معروف ترین هتل های 2 ستاره دبی هست رزرو نمایید، شامل تخفیف های ویژه هتل خواهید شد. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل فلورا السوق (Flora Al Souq Hotel)

فلورا السوق یکی از بهترین هتل های 2 ستاره دبی است. از این رو دسترسی خوبی به بسیاری از جاذبه های گردشگری داشته و با توجه به فاصله آن با ایستگاه متروی بنی یاس و ایستگاه پالام دیره، رفت و آمد گردشگران نیز بسیار آسان است. هتل فلورا دارای 80 اتاق بوده که هرکدام از آن ها به تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی مجهز هستند. رستوران 24 ساعته، فروشگاه سوغاتی، سالن بدنسازی، وای فای رایگان و پارکینگ از دیگر امکانات این هتل 2 ستاره هست. برای اقامت در هتل فلورا به منطقه نحیف در الدیرا مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 تا 23:30 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز از ساعت 12 تا 13 هر روز انجام می گردد. هتل فلورا با توجه به امکانات آن قیمت مناسبی داشته و هزینه آن به ازای هرشب چیزی بین 66 تا 178 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه آن را مورد بررسی قرار داده و سوالات خود را در مورد امکانات هریک از آن ها بپرسید. هزینه اقامت بچه ها زیر 6 سال، در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده کند و نیازی به تخت اضافی نباشد، رایگان است.

هتل ایبیس الرقه (Ibis Al Rigga)

ایبیس الرقه یکی دیگر از معروف ترین هتل های 2 ستاره دبی بوده که در منطقه الرقه واقع شده است. از این رو به بسیاری از جاذبه های دیدنی و مراکز خرید دبی نزدیک است. این هتل دارای اتاق هایی ساده با تخت هایی نرم و راحت بوده و همین ویژگی در کنار موقعیت فوق العاده و قیمت مناسب آن باعث شده تا الرقه از جمله محبوب ترین هتل ها از نگاه گردشگران باشد. ایستگاه متروی الرقه، صلاح الدین و Union، در فاصله 500، 700 و 800 متری هتل قرار دارند. از این رو دسترسی به بسیاری از مناطق این شهر برای گردشگران راحت بوده و مسئله ای در حمل و نقل وجود ندارد. در مورد امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرانش قرار می دهد می توان به وای فای رایگان، تلویزیون، حمام مجهز به سشوار، تهویه کننده هوا و پارکینگ اشاره کرد. رستوران 24 ساعته با انواع غذاهای بین المللی و یک کافه دنج و آرام برای استراحت از جمله دیگر مواردی است که هتل الرقه برای راحتی مسافران خود در نظر گرفته است. ضمن اینکه در اطراف این هتل نیز رستوران ها و کافه های بسیاری وجود دارند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب و وعده های غذایی خود را در آن نوش جان نمایید. اگر قصد اقامت در هتل ایبیس الرقه را دارید باید به جاده الرقه در دبی مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می گردد. هتل ایبیس الرقه با توجه به درجه آن، کمی گران بوده و هزینه آن به ازای هرشب چیزی بین 61 تا 151 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق امکانات و هزینه هریک را بررسی نموده و در مورد آن ها سوال نمایید. اگر بخواهید بیش از 7 اتاق در این هتل رزرو نمایید، شامل تخفیف های ویژه هتل خواهید شد. در مورد هزینه اقامت بچه ها باید بدانید که اقامت برای بچه ها زیر 3 سال رایگان هست. ضمناً ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل سان مارکو (San Marco Hotel)

محبوبیت هتل سان مارکو نیز به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده آن هست. این هتل دارای 14 اتاق بوده که هرکدام از آن ها دارای امکاناتی چون حمام، استخر، سیستم تهویه مطبوع هستند. ایستگاه مترو بنی یاس، بازار ماهی دبی و بازار نحیف از جمله مکان های نزدیک به هتل سان مارکو هستند که در فاصله یک کیلومتری آن قرار دارند. هتل سان مارکو در دیره واقع شده است. این هتل از ساعت 13 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 13 هر روز انجام می گردد. سن مارکو هزینه مناسب تری نسبت به دیگر هتل های محبوب 2 ستاره داشته و اقامت در آن به ازای هرشب چیزی بین 56 تا 171 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نموده و در مورد آن ها سوال نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه خود دارند، توجه داشته باشند که به ازای پرداخت هزینه جداگانه برای بچه ها زیر 6 سال می توانند یک تخت به اتاق خود اضافه نموده و کودک را در کنار خود داشته باشند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. ضمناً اگر قصد استفاده از اینترنت هتل را داشته باشید، باید هزینه آن را به صورت جداگانه برای یکی از بهترین هتل های 2 ستاره دبی بپردازید.

هتل جوهرا (Jawhara)

هتل جوهرا در نزدیکی بیمارستان المکتوم واقع شده و با ایستگاه متروی اتحادیه دبی و ایستگاه مترو بنی یاس فاصله زیادی ندارد. از این رو، موقعیت مکانی فوق العاده ای داشته و مورد استقبال گردشگران واقع شده است. اتاق های هتل نیز بسیار بزرگ بوده و دارای تخت های راحتی هست. تهویه مطبوع اتاق ها و دسترسی به اینترنت رایگان نیز از دیگر ویژگی های هتل جوهرا محسوب می گردد. هتل جوهرا در خیابان ریقه، رو به روی بیمارستان المکتوم واقع شده و همه روزه از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران است. تسویه اتاق ها نیز از ساعت 12 تا 13 هر روز انجام می گردد. جوهرا هزینه مناسب تری نسبت به دیگر هتل های محبوب 2 ستاره داشته و اجاره آن به ازای هرشب چیزی بین 56 تا 171 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نموده و در مورد امکانات آن سوال نمایید. اقامت برای تمامی بچه ها زیر 6 سال، در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند، رایگان است. در صورت نیاز امکان اضافه کردن تخت به اتاق نیز وجود دارد. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل که یکی از معروف ترین هتل های 2 ستاره دبی به شمار می آید، ممنوع است.

مارک این دبی دیره (Mark Inn Hotel Deira)

یکی از هتل های دوستاره محبوب دبی، هتل مارک این دبی دیره بوده که در منطقه دیره واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری این شهر دارد. این هتل دارای 52 اتاق است که همه آن ها استاندارد بوده و بسیار ساده طراحی شده اند. اینترنت، تلویزیون، چای ساز، حمام، یخچال، تراس، صندوق امانات امکاناتی است که در هر اتاق به صورت جداگانه برای میهمانان فراهم شده است. اگر قصد اقامت در هتل مارک دیره را دارید، باید به جاده بیمارستان مکتوم در دبی مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می گردد. هتل مارک با توجه به درجه آن، کمی گران بوده و هزینه آن به ازای هرشب چیزی بین 53 تا 156 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است تا قبل از رزرو اتاق در مورد امکانات و هزینه هریک از آن ها سوال نمایید. اگر بخواهید بیش از 9 اتاق در این هتل رزرو نمایید، شامل تخفیف های ویژه هتل خواهید شد. در مورد هزینه اقامت بچه ها باید بدانید که اقامت برای بچه ها زیر 6 سال رایگان بوده و برای بچه ها بالای 6 سال نیز فقط کافیست 100 هزار تومان هزینه اضافی بپردازید. ضمناً ورود حیوانات خانگی به این هتل نیز ممنوع است.

هتل پارک هاید (Hyde Park Hotel)

یکی از بهترین هتل های 2 ستاره دبی که هزینه قابل قبول تری نسبت به دیگر هتل های معرفی شده در این بخش دارد، هتل پارک هاید هست. هتل هاید دارای یک طراحی مدرن و امروزی است. هریک از اتاق ها دارای بالکن اختصاصی هستند و امکانات خوبی برای استراحت مسافران دارند. از جمله امکانات هتل می توان به خدمات 24 ساعته، سالن بدنسازی، استخر، میز بیلیارد، کافی شاپ، پارکینگ اشاره کرد. اگر قصد اقامت در هتل پارک هاید را دارید باید به بور دبی در نزدیکی ایستگاه اتوبوس ال قبیبا در شهر دبی مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 تا 12 شب آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز از 6 صبح تا ساعت 12 هر روز انجام می گردد. هزینه اقامت در هتل هاید بسیار مناسب بوده و به ازای هرشب چیزی بین 48 تا 154 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است که قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نموده و در مورد آن ها سوال نمایید. در مورد هزینه اقامت بچه ها باید بدانید که اقامت برای بچه ها زیر 4 سال رایگان بوده و برای بچه ها بزرگ تر نیز فقط کافیست 65 هزار تومان هزینه اضافی بپردازید. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل سان سیتی (Sun City International Hotel)

یکی از هتل های دبی که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد، هتل سان سیتی است. محبوبیت این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب آن است که باعث شده تا اتاق های آن به سرعت رزرو شوند. این هتل 52 اتاق دارد که هریک از آن ها مجهز به تهویه مطبوع، حمام و تلفن خصوصی هستند. خدمات هتل نیز شبانه روزی بوده و کارکنان آن توانایی صحبت به سه زبان انگلیسی، عربی و هندی را دارند. اینترنت رایگان و اسنک بار نیز از دیگر خدمات این هتل هستند. اگر قصد اقامت در هتل سان سیتی را دارید به دنبال بازار مینا در دبی بگردید. این هتل در نزدیکی بازار واقع شده و همه روزه از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران است. تسویه اتاق ها نیز تا ساعت 12 ظهر انجام می گردد. هزینه اقامت در هتل هاید بسیار مناسب بوده و به ازای هرشب چیزی بین 43 تا 97 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نموده و در مورد آن ها سوال نمایید. توجه داشته باشید که امکان اضافه کردن هیچ تختی به اتاق های هتل امکان پذیر نبوده و ورود حیوانات خانگی به آن نیز ممنوع است.

منبع: همگردی

به "آشنایی با بهترین هتل های 2 ستاره دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین هتل های 2 ستاره دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید