از صفحه آبی تا مشکل در اجرای بازی ها؛ آپدیت نو ویندوز 11 را نصب نکنید

به گزارش وبلاگ بهروز، دیجیاتو: مسائل دیگری از جمله خطای Explorer.exe و آهسته بازشدن برخی بخش های ویندوز نیز گزارش شده است.

از صفحه آبی تا مشکل در اجرای بازی ها؛ آپدیت نو ویندوز 11 را نصب نکنید

مایکروسافت هر ماه به روزرسانی های نوی برای ویندوز منتشر می کند که علاوه بر اضافه کردن برخی ویژگی های نو، مسائل سیستم عامل را نیز برطرف می کند. بااین حال، اکنون برخی کاربران ویندوز 11 ادعا کرده اند که پس از دریافت آخرین به روزرسانی (KB5035853) با مسائلی ازجمله نمایش صفحه آبی (BSoD) هنگام بالاآمدن سیستم روبرو شده اند.

درحالی که مایکروسافت هنوز هیچ گزارشی درباره وجود این مشکل برای ویندوز 11، 22H2 و 23H3 منتشر نکرده است، برخی کاربران در شبکه اجتماعی ردیت مسائل آن را گزارش کرده اند. یکی از کاربران اشاره می کند که هنگام خاموش شدن سیستم خود با خطای Explorer.exe روبرو می شود و کاربر دیگری نیز می گوید که نوار File Explorer خیلی آهسته باز می شود. مسائل مربوط به صدا و تأخیر در هنگام اجرای بازی های ویدیویی نیز از طریق کاربران گزارش شده است.

کاربر دیگری نیز صفحه آبی BSoD را با خطای 0xc0000225 دریافت کرده است. ظاهراً این مشکل فقط برای کاربرانی که از ویندوز 11 در دستگاه های لنوو با پردازنده های AMD استفاده می کنند، رخ داده است.

Windows Latest نیز در گزارش جداگانه ای ادعا کرده که پس از دریافت این به روزرسانی، پرینتر ها ممکن است به درستی عمل نکنند و TechRadar می گوید این آپدیت برای برخی کنسول های دستی مانند Asus ROG Ally مسائلی را ایجاد می کند.

منبع: انتخاب

به "از صفحه آبی تا مشکل در اجرای بازی ها؛ آپدیت نو ویندوز 11 را نصب نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از صفحه آبی تا مشکل در اجرای بازی ها؛ آپدیت نو ویندوز 11 را نصب نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید