بازی رایانه ای و کنسول بازی

از صفحه آبی تا مشکل در اجرای بازی ها؛ آپدیت نو ویندوز 11 را نصب نکنید

دیجیاتو: مسائل دیگری از جمله خطای Explorer.exe و آهسته بازشدن برخی بخش های ویندوز نیز گزارش شده است.

1 فروردین 1403

مهندسان گوگل کنسول پلی استیشن پورتال را هک نموده و آن را به یک PSP تبدیل کردند

کنسول دستی پلی استیشن پرتال (Playstation Portal) چندی پیش عرضه شد. این دستگاه بیشتر از اینکه یک کنسول دستی باشد، یک دسته برای کنسول پلی استیشن 5 بوده که دارای یک صفحه نمایش بزرگ است. از زمان عرضه این کنترلر بسیاری از افراد در پی یافتن یک علت منطقی برای خرید آن بودند...

3 اسفند 1402

برترین لپتاپ های گیمینگ MSI؛ 6 مدل شگفت انگیز (اسفند 1401)

لپتاپ های گیمینگ MSI از تنوع به نسبت بالایی در سطح بازار برخوردار هستند. به همین منظور، در این مطلب کوشش می کنیم شش لپتاپ برند MSI را معرفی کنیم که بی برو و برگرد کیفیت بسیار بالایی را برای تجربه بازی های ویدیویی روز جهان تضمین می دهند. بعلاوه در پایان کوشش...

8 اسفند 1401

سونی: بازی های پلی استیشن حداقل یک سال در انحصار کنسول باقی می مانند

هرمن هالست (Hermen Hulst)، رئیس استودیوهای پلی استیشن، به تازگی در مورد عرضه بازی های انحصاری سونی برای رایانه های شخصی صحبت کرده است.

17 مهر 1401

ببینید؛ تریلر نو بایونتا 3 به گیم پلی مجذوب کننده آن می پردازد

کمپانی نینتندو (Nintendo) و استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) به تازگی تریلری هشت دقیقه ای با عنوان Ways of the Witch از بازی بایونتا 3 منتشر نموده اند.

28 شهریور 1401

معرفی برترین هندزفری گیمینگ از برندهای مختلف

وقتی بازی می کنیم وارد جهانی دیگری می شویم، شاید برای همین است که بسیاری از نوجوانان و جوانان عاشق بازی های مختلف و ترند مثل کالاف و پابجی هستند. بسیاری از ما به صورت آنلاین در حال بازی با سراسر جهان هستیم و از اینکه می توانیم در یک بازی واقعی نقش آفرینی...

27 تیر 1401

تاریخچه ساعت های مچی دیجیتال و رقابت صنعتی و فناورانه بین آمریکا و ژاپن

در دهه 1970 یک نبرد مهندسی مجذوب کننده بین آمریکا و ژاپن برای کنترل آینده رخ داد. این رقابت در نهایت، برای همه سودمند از آب عایدی و جایزه آن جهانی است که الان در آن زندگی می کنیم.

20 بهمن 1400

صرافی دیجیتال چیست و چه خدماتی در ایران میدهد؟

رپرتاژ آگهی- همانطور که صراف و صرافی ها مسئول تبدیل پول به ارز (و بالعکس) هستند، صرافی های دیجیتال نیز مسئول تبدیل کردن ارزها به صورت آنلاین هستند. اما دامنه خدمات آن ها گسترده تر بوده و مسئولیت پرداخت های خارجی را نیز برعهده می گیرند. اگر قصد انتقال پول...

16 بهمن 1400

بایونتا 3 سال آینده عرضه می شود؛ اولین تریلر گیم پلی بازی منتشر شد

پس از نزدیک به چهار سال انتظار، بالاخره برای اولین بار بایونتا 3 (Bayonetta 3) نمایش داده شده است. در برنامه نینتندو دایرکت امروز، شاهد انتشار اولین تریلر گیم پلی بایونتا 3 و انتشار تصاویر و اطلاعات مربوط به آن بودیم. بایونتا 3 در مقایسه با دو قسمت قبل، حسابی...

8 مهر 1400

فصل اول سریال ویچر؛ تشریح تمام هیولاهای جادویی

در فصل اول سریال ویچر، در طول ماجراجویی گرالت از ریویا (Geralt of Rivia) با بازی هنری کویل (Henry Cavill)، موجودات جادویی مختلفی حضور دارند. در این مطلب تمام این موجودات را توضیح داده ایم.

27 اسفند 1399

PS5 زمان بازی کردن را نشان می دهد؛ آمار PS4 هم محاسبه می شده

کنسول پلی اسیتشن 5 می تواند مدت زمانی که یک بازی توسط کاربر بازی شده را ثبت کند و نشان دهد. مدت زمان بازی کردن بازی هایی که نسخه پلی اسیتشن 4 دارند هم با این مقدار جمع می شوند.

19 آذر 1399

دور دوم حمایت از بازی سازان شروع شد

بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دور دوم حمایت سیستماتیک خود از بازی سازان را در قالب طرح ساختار حمایت همگرا شروع کرد. در این طرح حمایتی به تیم ها و شرکت های بازی ساز با توجه به رتبه و فعالیت شان بین 15 تا 200 میلیون تومان اعتبار بلاعوض برای دریافت خدمات از 40...

18 آذر 1399

مدال افتخار بعدی برای واقعیت مجازی ساخته می شود

استودیوی ریسپاون (Respawn Entertainment) - سازنده بازیهای موفقی چون تایتان فال (Titanfall) و ایپکس لجندز (Apex Legends) - با دور شدن از فضای علمی تخیلی و آینده گرایانه همیشگی، به جنگ جهانی دوم بازمی گردد.

13 آبان 1398

عجایب شهر حمید صفت، بعد از آزادی از زندان

روزنامه هفت صبح: این، قطعا یک موزیک ویدئوی عجیب است. از عجایب شهر حمید صفت حرف می زنیم. نخستین ویدئو کلیپ او بعد از آزادی از زندان، این روز ها بدجور در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

11 مرداد 1398

خشونت سوپرلیگ کار دست وحید داد

امیری از آغاز جام ملت ها خیلی سفت فوتبال بازی می کرد و خشن بود تا جایی که بالاخره بازی یک چهارم نهایی را با دریافت اخطار دوم از دست داد.

10 خرداد 1398

واکنش تیموری به شایعه جدایی اش از استقلال

میثم تیموری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال به شایعه جدایی اش از این تیم واکنش نشان داد.

26 اردیبهشت 1398

ناصر الخاطر: قطر حق میزبانی از جام جهانی2022 را با 32 تیم می خواهد

معاون دبیر کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر تاکید نمود که کشورش حق میزبانی از مسابقات جام جهانی را با 32 تیم می خواهد.

20 اردیبهشت 1398

پیروزی خانگی ختافه مقابل سوسیه داد

تیم فوتبال ختافه در دیداری خانگی از هفته شانزدهم لالیگا به برتری رسید.

19 اردیبهشت 1398

ماسیمیلیانو آلگری: باید در زمین فوتبال تواضع داشته باشید، می توانستیم زودتر کار فیورنتینا را تمام کنیم

ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی یوونتوس از نقش تواضع در موفقیت یک تیم سخن گفت.

8 اردیبهشت 1398

شکست گلدن استیت در شب 51 امتیازی کوین دورانت

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری سه مسابقه پیگیری شد.

7 اردیبهشت 1398
تعداد: (27)