استقلال هنوز به زمین سفت نرسیده، زورش به قعرنشینان رسیده است

به گزارش وبلاگ بهروز، تیم فوتبال در 5 هفته ابتدایی رقابتهای لیگ برتر سه بار در استادیوم آزادی و دو بار در خانه حریفان به میدان رفته و در مجموع این 5 بازی با دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست، 8 امتیاز به دست آورده است تا بعد از گل گهر و پرسپولیس در رده سوم جدول قرار بگیرد.

استقلال هنوز به زمین سفت نرسیده، زورش به قعرنشینان رسیده است

صندلی استقلال به لحاظ آماری صندلیی تقریباً مناسبی است اما نگاهی به بازی های این تیم و نحوه امتیازگیری از حریفان، قدری نگرانی برای آینده آنها ایجاد می نماید.

شاگردان محمود فکری در استادیوم آزادی مقابل مس رفسنجان و ماشین سازی با نتایج 2 بر صفر و یک بر صفر به رجحان رسیدند و مقابل صنعت نفت در همین استادیوم با نتیجه یک - یک متوقف شدند. آنها در شهر قدس مقابل پیکان بدون گل متوقف شدند و مقابل فولاد در اهواز با نتیجه 2 بر یک بازنده شدند.

استقلال دو پیروزی خود را مقابل مس و ماشین سازی به دست آورده که به ترتیب با 2 و یک امتیاز در قعر جدول قرار دارند، به ترتیب 3 و 4 شکست دارند و همچنین ضعیف ترین خطوط دفاع و حمله را در اختیار دارند.

ماشین سازی که با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال بازنده شد، مقابل شهر خودرو با 3 گل، مقابل تیم پایین جدولی آلومینیوم با 4 گل و مقابل گل گهر در تبریز با یک گل بازنده شد.

مس رفسنجان هم که در استادیوم آزادی با 2 گل مغلوب استقلال می گردد، با همین نتیجه در خانه مقابل گل گهر شکست می خورد و یک شکست خانگی دیگر هم مقابل تراکتور در رفسنجان دارد. این تیم دو تساوی بدون گل هم دارد که اولی مقابل آلومینیوم پایین جدولی و دومی مقابل سایپا است.

آبی پوشان به جز پیروزی مقابل تیم های پانزدهم و شانزدهم جدول، مقابل فولاد، پیکان و صنعت نفت به میدان رفته اند که به ترتیب در رده های هشتم، پنجم و چهارم قرار دارند و از 9 امتیاز ممکن مقابل این 3 تیم تنها 2 امتیاز گرفته اند. آنها مقابل این 3 تیم 2 بار گل زده و 3 بار گل خورده اند.

آنالیز شرایط نتایج آبی پوشان مقابل 5 حریف هفته ابتدایی نشان می دهد با اینکه آنها با 8 امتیاز در رده سوم هستند، اما هنوز پیروز به شکست دادن تیم های میانه و بالای جدولی نشده اند که این می تواند یک هشدار جدی به لحاظ فنی برای این تیم باشد.

آبی پوشان در هفته ششم لیگ برتر میهمان شهر خودرو هستند که این ملاقات از ساعت 15:45 یکشنبه 23 آذر در مشهد برگزار می گردد. شهر خودرو با 7 امتیاز در رده هفتم جدول واقع شده است و نزدیکی امتیاز و صندلی دو تیم حساسیت این ملاقات را افزایش می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال هنوز به زمین سفت نرسیده، زورش به قعرنشینان رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال هنوز به زمین سفت نرسیده، زورش به قعرنشینان رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید