الرایه: انصاری فرد یکی از نقاط قوت السیلیه است

به گزارش وبلاگ بهروز، روزنامه الرایه قطر در گزارشی در مورد تیم السیلیه و دیدار هفته ششم آنها مقابل الدحیل، کریم انصاری فرد را یکی از نقاط قوت این تیم دانست.

الرایه: انصاری فرد یکی از نقاط قوت السیلیه است

به گزارش وبلاگ بهروز، تیم فوتبال السیلیه در شروع هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ ستارگان قطر عصر امروز (پنجشنبه) از ساعت 17:40 در استادیوم عبدالله بن خلیفه میهمان الدحیل خواهد بود.

السیلیه در حالی مقابل باشگاه متمول و قدرتمند فوتبال قطر قرار می گیرد که از 5 بازی گذشته 7 امتیاز کسب نموده و در دو بازی مقابل الغرافه و القطر به پیروزی رسید.

روزنامه الرایه قطر در مورد این مسابقه نوشته است: السیلیه به مرحله انسجام تاکتیکی خوبی رسیده و در 3 بازی گذشته عملکرد موفقی داشته، هرچند تیم آنها مقابل السد بازنده شد، اما بازی بسیار خوبی ارائه کرد و در دو بازی دیگر مقابل الغرافه و القطر نیز به پیروزی رسید.

این روزنامه قطری اضافه نمود: السیلیه عناصر قدرتمندی در اختیار دارد که در بین آنها می توان به کریم انصاری فرد اشاره نمود، بازیکنی که سطح فنی فوق العاده خودش را به خوبی در بازی های گذشته نشان داده و یکی از نقاط قدرت آبی پوشان است. او در کنار مبارک موصوفه، نذیر بلحاج و سایر نفرات می توانند در این بازی سخت تفاوت ها را رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الرایه: انصاری فرد یکی از نقاط قوت السیلیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الرایه: انصاری فرد یکی از نقاط قوت السیلیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید