امکانات اتاق ضبط صدا برای فراوری کتاب های صوتی باید تقویت گردد

به گزارش وبلاگ بهروز، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، به مناسبت روز جهانی عصای سفید، معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ به همراه سمیه رحمان پور، معاون امور کتابخانه ها و همکاری ها و کارشناسان ستادی، با حضور در بخش کم بینایان و نا بینایان کتابخانه مرکزی ارومیه در نشست صمیمی با آیدا مجیدآبادی کتابدار این بخش مصاحبه نموده و از ایشان تقدیر شد.

امکانات اتاق ضبط صدا برای فراوری کتاب های صوتی باید تقویت گردد

معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، ضمن گرامیداشت روز عصای سفید و قدردانی از زحمات مسئول محترم بخش نابینایان، گفت: روز جهانی عصای سفید یادآور اهمیت رسیدگی بیش از پیش به احتیاجها و مطالبات نابینایان و کم بینایان گرامی و بهانه ای برای توجه به حقوق شهروندی این عزیزان است.

وی، ضمن تاکید بر اولویت خدمت رسانی به افراد با احتیاجهای ویژه، اظهار کرد: بخش کم بینایان و نابینایان کتابخانه مرکزی ارومیه با دارا بودن بیش از 1000 عنوان کتاب بریل و 12 هزار کتاب صوتی در موضوع های درسی و غیردرسی برای نابینایان و کم بینایان در سراسر استان خدمات ارایه می دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این بخش به 245 نفر عضو با احتیاج ویژه خدمت رسانی می نماید و با برگزاری کلاس های آموزشی مورد تقاضای روشندلان، فعالیت های فرهنگی متنوع، نشست های آنالیز کتاب، نقد کتاب و معرفی کتاب و فراوری کتب گویا مورد احتیاج اعضا، صندلی خود را در بین مخاطبان یافته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی در خاتمه سخنان خود با تاکید بر تقویت امکانات اتاق ضبط صدا برای فراوری کتاب های صوتی در این بخش گفت: برای تقویت و غنی سازی برای فراوری کتاب های گویا و صوتی در این بخش از افراد علاقه مند و خیرین دعوت می کنیم که با کتابخانه مرکزی مشارکت داشته باشند.

در این ملاقات مدیر کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی با اهدای لوح سپاس و هدیه، از کتابدار بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی ارومیه تقدیر کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "امکانات اتاق ضبط صدا برای فراوری کتاب های صوتی باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات اتاق ضبط صدا برای فراوری کتاب های صوتی باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید