اجرای طرح واکسن بزنید؛ تخفیف بگیرید

به گزارش وبلاگ بهروز، مجتبی به نشان، مدیر داخلی کتاب فروشی زیتون در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره طرح واکسن بزنید؛ تخفیف بگیرید اعلام کرد: با توجه به افزایش سرعت تزریق واکسیناسیون عمومی کرونا، برای تشویق مردم به دریافت واکسن، ایمنی جامعه نسبت به ویروس کووید19، رونق مجدد کسب و کار ها و برگشتن زندگی به روال عادی، بعلاوه مهیا شدن برای جشن سلامتی، طرح واکسن بزنید؛ تخفیف بگیرد در کتاب فروشی زیتون برگزار می گردد.

اجرای طرح واکسن بزنید؛ تخفیف بگیرید

وی با اشاره به جزئیات طرح، اضافه نمود: شهروندان می توانند با ارائه کارت واکسیناسیون از تخفیف 20 درصدی همه کتاب های کودک و بزرگسال فروشگاه شامل زیتون بهره مند شوند. هر فرد یک بار مشمول این تخفیف می گردد؛ علاوه بر فروش حضوری، برای سفارش های آنلاین هم تخفیف 10 درصدی پیش بینی شده است؛ بنابراین هر یک از کاربران صفحه مجازی کتاب فروشی زیتون، با ارسال تصویر کارت واکسیناسیون خود مشمول 10 درصد تخفیف خواهند شد.

مدیر داخلی کتاب فروشی زیتون درباره حال و هوای کتاب فروشی با شروع سال تحصیلی نو و دیگر طرح های آینده کتاب فروشی زیتون گفت: حضور خانواده ها در کتاب فروشی با توجه به شروع سال تحصیلی افزایش پیدا نموده است. یکی از برنامه های کتاب فروشی در این فصل، معرفی کتاب های آموزشی ویژه دانش آموزان کلاس اولی و کتاب داستانی مناسب این گروه سنی است تا برای آموزش الفبا آمادگی پیدا نمایند. به نظر می رسد تقریبا شاهد رونق پیش از کرونا هستیم. هفته آینده، جشنواره فروش لوازم التحریر ویژه بازگشایی مدارس هم در بخش کتاب کودک کتاب فروشی زیتون شروع و تا سرانجام مهرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اجرای طرح واکسن بزنید؛ تخفیف بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح واکسن بزنید؛ تخفیف بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید