ایران خودرو سال آینده چه محصولات جدیدی را روانه بازار می نماید؟

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرنگاران: کیانوش پورمجیب، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه 9 محصول جدید توسط ایران خودرو طی سه سال آینده اطلاع داد.

ایران خودرو سال آینده چه محصولات جدیدی را روانه بازار می نماید؟

به گزارش وبلاگ بهروز به نقل از خودروبانک؛ کیانوش پورمجیب، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو گفت: عرضه 5 محصول راناپلاس، سورن پلاس، سمند بهینه، دناپلاس اتوماتیک و 207 پانوراما برنامه توسعه محصول ایران خودرو برای سال آینده است.

وی ادامه داد: چهار محصول صندوقدارK132، کراس اوورK125 و هاچ بک K121 و همچنین دنای برقی نیز از بهمن سال 99 تا بهمن 1401عرضه خواهد شد. تجهیز محصولات به گیربکس اتوماتیک نیز بخشی از برنامه های توسعه ای برای محصولات جاری است.

پورمجیب با اشاره به این که طراحی پلتفرم اختصاصی ایران خودرو با پوشش حداکثری استانداردها و الزامات به روز و قوانین داخلی و حتی بازارهای صادراتی خواهد بود. گفت: فراوری انبوه محصولات برمبنای پلتفرم جدید از سال 1400 انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای توسعه قوای محرکه هیبرید و برقی محصولات رانا و دناپلاس را برای فراوری در این بخش توسعه داده ایم. طراحی و توسعه گیربکس دستی شش دنده و شروع فراوری آن در سال 1400 و همچنین طراحی و توسعه گیربکس دوکلاچه اتوماتیک و فراوری از سال 1402 از جمله برنامه های ایران خودرو در بخش توسعه گیربکس محصولات است.

پورمجیب گفت: توسعه موتور ای.اف.7 پلاس که سهم بالایی در محصولات ایران خودرو دارد از برنامه های توسعه ای در بخش موتور است.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو گفت: به کارگیری فرمان برقی در محصولات پژو 207 و دناپلاس در دستور کار قرار گرفته است که موجب بهینه سازی مصرف سوخت و آلایندگی، افزایش راحتی و ایمنی و همچنین حذف روغن هیدرولیک خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز

به "ایران خودرو سال آینده چه محصولات جدیدی را روانه بازار می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو سال آینده چه محصولات جدیدی را روانه بازار می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید