بازگشت دوباره واحد شماره 4 گازی نیروگاه به مدار فراوری برق

به گزارش وبلاگ بهروز، واحد شماره 4 گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی پس ازانجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق و نازل، دوباره به شبکه سراسری پیوست.

بازگشت دوباره واحد شماره 4 گازی نیروگاه به مدار فراوری برق

به گزارش وبلاگ بهروز قزوین، ابوالفضل موتابها مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی در این خصوص گفت: واحد شماره چهار گازی سیکل ترکیبی که به منظور انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق و تعویض نازل از مدار فراوری برق خارج شده بود، با انتها این فعالیت، دوباره به شبکه سراسری فراوری برق پیوست.

موتابها اضافه کرد: در این دوره از برنامه های تعمیراتی، بازدید از نازل های سوخت، تعویض قطعات آسیب دیده، بازدید از لاینرهای محفظه احتراق و سگمنت های مرحله اول، بازدید و برطرف عیب گیربکس واحد، همچنین بازدید از بریکر های تحریک ژنراتور و بریکر های 6/6 کیلو ولت، بازدید از ترانس اصلی، به همراه بازدید، تست و نصب جرقه زن و آشکار ساز شعله، تنظیم الکترو موتور ها و دیگر تجهیزات مکانیکی، الکتریکی و ابزاردقیقی، فعالیت هایی بود که در فرآیند تعمیرات این واحد از سوی متخصصان تعمیرات نیروگاه سیکل ترکیبی، انجام شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین دارای 3 بلوک است که هر یک، از 2 واحد گازی و یک واحد بخاری تشکیل شده است و در مجموع، ظرفیت نامی هر بلوک، بیش از 300 مگاوات است.

منبع: جام جم آنلاین

به "بازگشت دوباره واحد شماره 4 گازی نیروگاه به مدار فراوری برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دوباره واحد شماره 4 گازی نیروگاه به مدار فراوری برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید