بی اعتنایی فدراسیون به فراخوان سرپرست استقلال، آقای تاج پاسخگو باش!

به گزارش وبلاگ بهروز، به نظر می رسید بعد از اظهارنظرهای ضد و نقیضی که درباره بخشش دو بازیکن استقلال ایجاد گردیده، مهدی تاج به عنوان کسی که در جریان اصل داستان است، در اظهارنظری واقعیت را برای استقلالی ها روشن کند.

بی اعتنایی فدراسیون به فراخوان سرپرست استقلال، آقای تاج پاسخگو باش!

به گزارش وبلاگ بهروز ، اظهارات تورک، رییس کمیته اخلاق و تکذیبیه او درباره بخشش دو بازیکن اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی واکنش سرپرست باشگاه استقلال را در پی داشت. امیرحسین فتحی، در مصاحبه ای که چند روز پیش داشته، به تماس تلفنی مهدی تاج با تورک اشاره نموده و از وبلاگ بهروز خواسته که برای روشن تر شدن ماجرا از ریاست فدراسیون فوتبال درباره این موضوع سوال نمایند.

فتحی در همین رابطه گفته بود: زمانی که آقای تاج به محل تمرین استقلال آ مد وقتی با صحبت های من و شخص آقای شفر روبرو شد اظهار داشت که موضوع را آنالیز خواهد نمود. وقتی آقای تاج محل تمرین را ترک کرد با من تماس گرفت و خود ایشان گفتند که این دو بازیکن بخشیده گردیده اند. شما می توانید از آقای تاج سوال کنید که خود ایشان با من تماس گرفت یا نه؟

به نظر می رسید، بعد از این ابهامات و اظهارنظرهای ضد و نقیضی که درباره بخشش دو بازیکن استقلال ایجاد گردیده، مهدی تاج به عنوان کسی که در جریان اصل داستان است، در اظهارنظری واقعیت را برای استقلالی ها روشن کند. با این حال اما سکوت تاج، نه تنها به خاتمه حاشیه های پیرامون این داستان نمی انجامد، بلکه باعث می گردد ابهامات پیرامون این ماجرا بیشتر و بیشتر گردد.

185 – 10

منبع: ایران ورزشی

به "بی اعتنایی فدراسیون به فراخوان سرپرست استقلال، آقای تاج پاسخگو باش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اعتنایی فدراسیون به فراخوان سرپرست استقلال، آقای تاج پاسخگو باش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید