فرهاد مجیدی مقصر است؟

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرنگاران: استقلال در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر برابر فجرسپاسی در شیراز متوقف شد. این تیم که تا دقیقه 94 بازی با یک گل از رقیب پیش افتاده بود، به حریف شیرازی اش یک ضربه کرنر داد و آن ضربه در دقیقه 95 تبدیل به گل مساوی و البته از دست رفتن دو امتیاز برای استقلال در این بازی شد.

فرهاد مجیدی مقصر است؟

به گزارش وبلاگ بهروز، اگرچه همان یک امتیاز، با توجه به شکست سپاهان، استقلال را صدرنشین لیگ برتر کرد، ولی عده از استقلالی ها نقش فرهاد مجیدی در این تساوی را پررنگ می بییند. به عقیده آن ها فرهاد مجیدی برای بازی با فجر نباید به ترکیب برنده دست می زد. این موضوع، اما جای بحث دارد؛ مجیدی برای این بازی ارسلان مطهری و حسین زاده را روی نیمکت نشاند و رودی ژستد و امین قاسمی نژاد را در ترکیب اصلی گذاشت. این دو البته در نیمه دوم جایشان را به همان دو بازیکن نیمکت نشین دادند تا استقلال برای دقایقی در شیراز، با ترکیب برنده ای که داشت بازی کند.

با وجود نقدی که در این زمینه می شود، اما بعید به نظر می رسد استقلال در این زمینه لطمه خورده باشد، چون استقلالی ها به وضوح در زمانی که ژستد و قاسمی نژاد در ترکیب بودند موقعیت گل ساختند که حداقل دو تای آن ها را کوین یامگا به هدر داد. ضمن اینکه قاسمی نژاد در یکی دو مورد، پاس های تک به تک فوق العاده ای به یامگا رساند که این مهاجم فرانسوی - کامرونی قدر آن را ندانست.

منبع: فرارو

به "فرهاد مجیدی مقصر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی مقصر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید