تقاضای خودرو در زنجان بیش از عرضه است

به گزارش وبلاگ بهروز، رئیس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل گفت: در حال حاضر در استان زنجان تقاضای خودرو بیش از عرضه آن در بازار است.

تقاضای خودرو در زنجان بیش از عرضه است

سیدابوالفضل طاهری در گفت وگو با وبلاگ بهروز، اظهار کرد: به دلیل اختلاف بالای قیمت رسمی و آزاد خودروهای داخلی، همه افراد به دنبال خرید خودرو از خودروسازان و فروش آن در بازار آزاد هستند و به همین دلیل تقاضای خرید خودرو سیری ناپذیر گردیده است .

این مسئول ادامه داد: از روز گذشته که موضوع پیش فروش سه شرکت ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور اطلاع رسانی شد، بازار واکنش نشان داد و قیمت ها در مقایسه با روز چهارشنبه که به اوج خود رسیده بود، روند نزولی پیش گرفت و به اعتقاد فعالان بازار ریزش قیمت ها ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد، بازار خودرو نسبت به خبر پیش فروش، عکس العمل نشان دهد، محدودیت در فروش یکساله، نداشتن خودرو متقاضی و خرید برای بار اول است. از طرفی عرضه سراسری سه شرکت خودروساز هم نکته دیگری بود که باعث شد قیمت خودرو در بازار تحت تاثیر قرار گیرد.

طاهری گفت: هفته گذشته قیمت پراید به 43 میلیون تومان رسید، اما این نرخ روز گذشته به 32 میلیون تومان کاهش یافته است و بالاتر از این رقم را کسی خرید و فروش نمی کند ولی در سایر برندهای خودرو به غیر از سایپا هنوز کاهش قیمت ها اعمال نگردیده است.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل، یادآور شد: در حال حاضر در استان زنجان تقاضای خودرو بیش از عرضه آن در بازار است و از این رو به مردم توصیه می گردد که دست از خرید بردارند و سراغ نمایشگاه هایی بروند که با قیمت واقعی عرضه خود را شروع می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقاضای خودرو در زنجان بیش از عرضه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای خودرو در زنجان بیش از عرضه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید