تلاش برای رسیدن به آرزو ها را در جادوی شوبست بزرگ بخوانید

به گزارش وبلاگ بهروز، رمان جادوی شوبست بزرگ اثر سیمین پناهی فرد در انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

تلاش برای رسیدن به آرزو ها را در جادوی شوبست بزرگ بخوانید

به گزارش وبلاگ بهروز، رمان جادوی شوبست بزرگ اثر سیمین پناهی فرد در انتشارات امیرکبیر منتشر شد. نوجوانان مخاطبان اصلی این اثر هستند.

ماجرای کتاب داستانی فانتزی است که حول محور همدلی، تغییر و جستجو برای رسیدن به آرزو ها به رشته تحریر درآمد.

بیشتربخوانید

ممکن است هر انسانی در زندگی اش آرزویی بزرگ و دست نیافتنی داشته باشد که تصور کند و تنها در رویاهایش می تواند به آن برسد. شاید وی پس از رسیدن به آرزویش شرایط جدیدی را تجربه کند و ببیند همه چیز طبق آروزیش نیست.

قهرمانان رمان جادوی شوبست بزرگ خرگوشی به نام دم پنبه ای و یک الاغ هستند. این دو حیوان به صورت سمبلیک در رمان استفاده شدند. دو دوست قدیمی هستند که هرکدام مشکلاتی در زندگی دارند که دیگر نمی توانند آن را تحمل کنند. به همین دلیل تصمیم می گیرند خود را از شرایط دشواری که در آن هستند، نجات دهند؛ برای همین سفری عجیب را آغاز می کنند و برای رسیدن به آرزوهایشان سراغ جغدی به نام شوبست بزرگ می فرایند. عجیب ترین جغد دنیا که قابلیت های شگفت انگیزی دارد.

خرگوش و الاغ می فرایند تا جغد با قدرت جادویی اش آنچه در جستجویش هستند؛ به آن ها بدهد. در این راه اتفاقات غیرمنتظره ای برایشان می افتد که سرنوشتشان را به کلی تغییرمی دهد و آن ها مجبور می شوند به سراغ ماجراجویی بزرگی بفرایند تا به زندگی عادی شان بازگردند. آن ها در مسیرشان موانع بسیاری را پشت سرمی گذارند که ارزش دوستی عمیق، همدلی و مهربانی شان را بیش از پیش نمایان می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تلاش برای رسیدن به آرزو ها را در جادوی شوبست بزرگ بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای رسیدن به آرزو ها را در جادوی شوبست بزرگ بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید